Daywalker5
Newbie
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Tijdje geleden deze (voor mij) nieuwe dame zien staan op ss9/2. Even praatje gemaakt aan de deur en gevraagd of pzc mogelijk was. Dit ging voor 50€ meer. Het erop gewaagd en zeker geen spijt van gehad. Emi was heel vriendelijk en sprak goed Engels. Na een wasje van mijn kant, begon ze me rechtstaand te knuffelen. Zeer aangenaam met haar grote borsten. Na een tijdje ging ze voor mij op haar knietjes zitten en begon aan een pijpbeurt om u teggen te zeggen. Veel variatie, likken aan de ballen, deepthroat en tegelijk ballen likken en dit alles met veel speeksel. Zo heb ik het graag. Kon ondertussen met haar borsten spelen. Was zo top dat ik het bij pijpen ging houden. Ze begon wat met aftrekken maar toen ik zei dat ik ging komen, ging ze plots toch verder met pijpen. Ze liet me gewoon komen in haar mond. Liet het uit haar mond over haar borsten en zo op de vloer lopen. Dan ging ze haar mond spoelen en kuiste alles mooi op. Ze zei me nog, normally it's 50 more for cim or cif but this is for black friday. Nooit meegemaakt. Was echt een topervaring die ik niet verwacht had. Nog praatje tijdens het aankleden en ze bood me nog flesje water aan om te drinken. Met grote smile uiteindelijk terug vertrokken. Een van de betere pijpervaringen tot hiertoe. Deze dame kent haar vak. Herhalingsgevaar: zeker en vast!