Recensie Emely, Diemen 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

runner2001

Wandelaar
58
09/11/21
35
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9675553-emely#overview
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Lastig af te spreken met deze dame (de Asian Anal Queen), maar na diverse chats was het uiteindelijk wel gelukt. Terwijl ik met de motor onderweg was had ze nog om een bevestiging gevraagd een half uur voor de afspraak. Aangezien dat toch lastig is tijdens zo'n motorritje door de file om ook nog appjes te gaan beantwoorden had ik dit niet gedaan. Toen ik net voor het flatgebouw stond waar ze verbleef had ze aangegeven dat ze het jammer vond maar omdat ik het niet bevestigd had ging de afspraak (die we nog geen anderhalf uur daarvoor hadden gemaakt) niet door !!! Waaaaattttt , ik boos natuurlijk, want ik had 3 kwartier de files getrotseerd om toch maar op tijd te komen. Na mijn ongenoegen geuit te hebben ging ze alsnog akkoord als ik 20 minuten kon wachten. Ik ging akkoord, maar achteraf had ik dit niet moeten doen. Mijn nieuwsgierige geiligheid voerde de boventoon en ik wilde haar toch graag zien en voelen.😜

Emely is wel de dame van de foto's, maar die zijn sterk gedateerd, ik schat van 10 jaar terug ofzo. Ik zou een half uurtje blijven met BJ zonder, dus ik mocht € 120 aftikken. Het betreft een kleine Filipijnse dame (Ca 155 cm) , met toch wel een buikje met lidteken oid en slappe borstjes. Dat viel dus al tegen. Ze had wel een knap koppie.

Toen ik binnenkwam werd me meteen duidelijk gemaakt dat ik geen geluid mocht maken, stttt, sttt en nog eens sttt. Blijkbaar voor de buren in dit complex. Heel jammer dit, want ik hou wel van een gezellig praatje, maar dat zat er niet in. Ik werd snel naar de douche gestuurd. Op zich wel fijn, want op die motor had ik flink zitten zweten. Van de douche op het bed gedirigeerd, waar ze mijn half harde vastpakte en er aan begon te trekken. Niet echt erotisch maar best wel hard. Ik zei rustig aan, dan ga ik jou eerst wel likken. Zo gezegd zo gedaan en volgens mij vond ze dat best wel lekker allemaal. Ze ging er lekker wijdbeens bij liggen en genieten. Na een minuut of 10 vond ik dat ik ook aan de beurt was, maar of ze er geen zin in had, maar een BJ kwam er niet van. Op kinky staat expliciet ook tongzoenen wat ik graag met een dame doe, maar blijkbaar doet ze dat alleen als ik een uur had geboekt, pffff ik was er al helemaal klaar mee, maar had al betaald dus zou het gebeuren ook. Ik dacht condoom erom en hup, dan maar naar binnen. Zo dus naar binnen en haar kutje was best nauw, wat heel lekker aanvoelde, dus heb ik haar heerlijk genomen. Gewoon maar missionaris, want andere standjes leek ze geen zin in te hebben. Na een kleine 10 minuutjes kon ik de boel niet meer ophouden en spoot het CD vol. Een beetje geluid maakte daarmee en de dame keek meteen weer boos, zo jammer, want ik hoop altijd op een feestje, wat het meestal ook wel is, maar niet bij deze dame. Ik moest vooral stil zijn !!!:cautious:

Nou ik heb wederom gedoucht en vroeg mijn € 20 terug omdat ik geen BJ had gekregen. Dat zou voor het trekken geweest zijn, tsjonge jonge zeg, wat een uitknijper deze dame. Ik herhaalde dit nog een keer, maar haar Engels bleek ineens heel slecht…. Ik dacht dus uiteindelijk maar : stik erin. Ik smeer 'm hier en ik hoop dat er geen mannen meer jou kant opkomen, want jij verdient deze mooie job (geile mannen blij maken) eigenlijk niet. Wat een tegenvaller. Willen jullie ook een tegenvaller hebben, ga dan vooral naar Filipijnse Emely op de campus in Diemen (voorheen zat ze in Amsterdam begreep ik).
 
melding doen misdaad anoniem.. illigale prostitutie in pand op adres x
Ja, dat dacht ik naderhand ook , maar ik zal haar niet verraden. Ik heb het alleen geschreven omdat ik mijn mede wandelaars wil behoeden voor een grote teleurstelling. Had liever gemeld dat het allemaal geweldig was, maar niet dus....:cautious:. Ik ga eerdaags wel weer naar Pamela in Den Haag toe. Daar word ik wel blij van. Die is altijd vrolijk :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan