Recensie Emanuelly, Lier vh Brugge 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Vdw

Wandelaar
66
28/05/22
26
2
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week langs geweest in Lier, helaas was het niet haar die 'k voorgeschoteld kreeg maar deze dame:

Had het al wat door bij het ontvangst, ze beweerde toch Manuella te zijn en deed me twijfelen. Had er toen gewoon de foto's moeten bij nemen en het afbollen...

(Die les heb 'k dus nu wel geleerd, bij twijfel direct duidelijk actie ondernemen, als het de sfeer verpest dan is het maar zo...)

Engels kon ze quasi niet. Na betaling op de kamer toen ze zich ontklede werd die mottige tatoeage en haar enorm litteken zichtbaar. Maar ja, had al betaald dus dacht er het beste maar van te maken.
Achteraf bij het aankleden haar geconfronteerd met de foto's van Emanuelly. Ze hield vol, ze waren wat bewerkt voor haar familie, yeah right.

Eens terug in m'n auto eens op redlights gekeken en vond ik haar profiel redelijk snel. Haar er op whatsapp mee geconfronteerd, screenshot van op redlights, viel dus nog moeilijk te ontkennen met zo'n duidelijke tatoeage, litteken en moedervlek en ook gewoon haar gezicht dat overeen komt 😅

Dan was het van, sorry ik was er niet op het uur dat jij kwam, ik was naar de winkel en vroeg mijn vriendin om jou binnen te laten. Gezever natuurlijk, we hadden van de dag ervoor al duidelijk een uur afgesproken.

Jammer, had graag Emanuelly ontmoet want vind ze bijzonder knap. Valentina is heel wat minder en heeft vreselijk harde nep ballonnen, dat is totaal m'n ding niet.

Valentina haar recensie vind je hier

Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan