Recensie Eloise, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ronnywest

Stamgast
965
23/09/21
509
61
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1393163-eloise
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na een deceptie die ik bij Adelyna eergisteren heb beleeft moest er toch een afspraak gemaakt worden voor een lekkere beurt.
Eloise zag er wel lekker uit en met de juiste proporties wat ik van een vrouw verwacht, tikkeltje jonger dan wat ik zou willen maar toch afgesproken.
Ontvangst bleek in hotel waar ze net was ingetrokken en ik was gisteren ook haar eerste klant.

Na het gebruikelijke financiële afhandeling en wassen ging ik op bed liggen en liet Eloise haar gang gaan. Alles heel plagend en af en toe met een kusje (geen TZ zoals eigenlijk in adv. staat). Condoom er om en pijpen maar, dit deed ze overigens prima maar ging niet heel diep en natuurlijk jammer dat het met c. was.
Diverse standjes geneukt en er werd niet gezeurd over tijd e.d. en ben heerlijk klaargekomen en kon weer voldaan vertrekken.
Lieve, aardige meid service is bovengemiddeld maar in deze tijd mag je niet klagen wat er aangeboden word. Uur prijs van 200 is een tikkel te veel, daarvoor verwacht je minstens TZ en PZC....en een vingertje naar binnen liet ze ook niet toe
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan