Recensie Eloa, Antwerpen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kindness

Vaste klant
124
27/12/21
285
33
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/eloa-11/
Totale kosten (in euro)
€250
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Bijnaam
Porcelain titties

Contact & Communicatie
Berichtje via WA.
Niet veel later krijg je een hele resem mogelijkheden onderverdeeld in prijscategorieën.
Een mens zou keuzestress krijgen.

Eloa:
My Rates:
For
30 minutes €100 - Blowjob, 1 time Sex.

For
1hr €150 - Deep and wet blowjob, lick pussy, suck tits, 69, massage, 2 times finish, tongkiss, play with pussy, douche possible, suck balls.

For
1hr €200 - Fetishes kinky or sm soft, including prostate massage, dildos, strapon, fisting given, poppers, 2 times cum, rimming, fuck between the tits, facesitting, tong kiss, deep throat.

For
€250 - more fetishes and extreme sm, golden shower also included.
Let me know if you have more in mind.

Anal €50 more for all rates.

I don't have any service for €50, so please don't insist.

Ook eens gepolst naar filmen (omdat dit op haar RL profiel staat) dit is €100 extra.

Eloa sprak enkel Spaans/Portugees. Via de vertaal app konden we oppervlakkig communiceren.

Ontvangstlocatie
Appartementsblok.
Je hebt een code nodig om binnen te geraken.
De accommodatie is knus. Schappen om je spullen op te leggen.
Er is een warme inloopdouche, bodylotion (voor vrouwen) en propere witte voethanddoeken.

Het bezoek zelf
Geparkeerd in de ondergrondse parking 'Opera'. Korte wandeling richting de Meir en je komt vanzelf bij haar ontvangstlocatie. De eerste deur van de trappenhal waar je door moet, kraakt ongelooflijk hard. Bye bye stealth modus.

In lingerie deed ze de deur open. Eerst vroeg ze voor wie ik kwam.

Kindness:
Euhm..Eloa?

Eloa:
Si, baby! That's me.

M.a.w. er ontvangen nog collega's van haar op hetzelfde adres.
Eloa is de dame van de foto's. Ik merkte dat ze op haar RL advertentie er iets beter uitziet. Betere belichting en poses. Maar ze mag er zeker zijn hoor. Vooral haar tattoos spraken mij aan.
Hoe aantrekkelijk ze er ook mee stond, de zwarte lingerie schreeuwde om uitgedaan te worden.
Kleine Kindness werd wakker.

Eloa staat op hygiëne, eerst moest ik mij douchen vooraleer de pret kon beginnen.

Terug op de kamer stond er al achtergrondmuziek op. Begonnen met small talk (via de vertaal app) om nadien op bed te belanden.
Ik lig op mijn rug en ze komt over mij zitten terwijl ze haar borsten fier in mijn gezicht duwt.
Die kans grijp ik met beide handen.
Jammer dat het geen echte (meer) zijn. Ik mocht mijn ding doen, maar ergens had ik schrik om de marchandise stuk te doen door te enthousiast tekeer te gaan. Bon, gewoon mezelf erover zetten, de klok tikt.
Lekker sabbelen en zuigen alsof er elk moment melk zou kunnen uitkomen.
Met haar handen verkent ze kleine Kindness. Die staat ook al paraat.
Helaas pijpt ze met condoom ondanks dat ik uitdrukkelijk heb gevraagd voor zonder (wat geen probleem was via WA). Ach ja, it is what it is.

Ow ja, ik heb de optie genomen om te filmen. Ik kreeg de keuze, ofwel filmen tijdens het pijpen of neuken. Tijdens het pijpen gekozen, dit mocht maar maximum 1 minuut zijn EN filmen via haar smartphone EN haar gezicht mocht niet herkenbaar in beeld zijn. Veel zaken om rekening mee te houden in een geile bui.
Het filmpje is min om meer geslaagd, alleszins een leuke aandenken als ik nog ouder en grijzer ben (zittend in een rusthuis).

Als ik Eloa's pijpkunsten moet beoordelen was dit gemiddeld. Niet slecht, ook niet super, gewoon standaard. Geen speciale toegepaste techniek met haar tong of hoofdbewegingen. Sporadisch zoekt ze het oogcontact op.
Hier voelde ik eerder de zakelijke kant van de date.

Eloa:
(Met een Spaans accent) Wanna fuck?

Ze brengt raar maar waar een andere condoom aan om te neuken. Geen idee waarom.
Zoals @Papel zou zeggen: 'een beetje spuug aan de gleuf en huppake'.
Eloa bepaalt het ritme. Ik leg mijn handen achter mijn hoofd en geniet van het uitzicht.
Het heeft wel iets, een vrouw in haar puurheid seks zien hebben…
Ik voelde dat Eloa het tempo deed zakken. Ik duw haar van mij af en ga naast het bed staan en doe gebaar om in doggy verder te doen.
Een smile van oor tot oor. Met haar stevige billen zoekt ze kleine Kindness op. Ik laat haar mijn penis in haar begeleiden. Om dan stevig door te stoten. Kreuntjes van haar kant en zweetdruppels van mijn kant. Mijn voeten schoven telkens weg. Eloa die weerwerk gaf. Telkens wanneer ik terugtrok duwde ze mee. Ze heeft het graag stevig. Tot in mijn kleine teen voelde ik al dat ik dit niet lang ging volhouden. Onverwachts moest ik kleine Kindness eruit trekken of the point of no return was bereikt.
Man, was dat een slechte beslissing. Daar reageerde ze niet goed op.

Eloa:
Why baby! Why!

Ofwel genoot ze ervan ofwel wou ze mij (zo snel mogelijk) doen klaarkomen? Mijn aandacht was vooral om niet te snel te schieten.

Om de boel te sussen overgegaan in missio.
Het is echt wel geil om zo iemand onder jou te zien terwijl je haar diep penetreert.
Haar gezichtsmimiek, ademhaling, kreuntjes, oogcontact, schaambeen op schaambeen. Ik was helemaal in mijn element. Weet ze dit doodleuk te doorprikken met de meest sexy woorden:

Eloa:
(Met een Spaans accent) Did you finish?

Met de achterliggende gedachte dat er zeker een tweede ronde ging komen. Mezelf neergelegd op mijn rug, Eloa tegen mij. Zij gaf mij een HJ terwijl ik met één hand aan het prutsen was met haar billen. En met mijn tong liggen spelen met haar borsten.
Klaarkomen was een no brainer.

Eloa:
Thank you baby.

Surprise, surprise. Geen tweede ronde. Wat nochtans in haar WA bericht stond.
Geen drama van gemaakt.
Mezelf afgekuist met vochtige doekjes.
Nog wat small talk.
Ze stuurde gelijk ook het filmpje via haar smartphone door.

Timecheck:
Afgesproken voor een date van 1 uur.
Op 30 min. stond ik terug buiten (inc. douchen).

Conclusie
Een mooie dame dat er zeker mag zijn. Ferm lichaam inc. de tattoos.
Het voelt dubbel. Ze is zakelijk vriendelijk maar sommige vooropgestelde beloften werden niet ingelost.
Eloa is enthousiast tijdens de penetratie. Passief tijdens het pijpen.
Verhoudingsgewijs prijs/service: mmm.. dit is ook dubbel. Ze trekt veel recht door haar uiterlijk.
Zijn de 'duurdere' services de moeite om te proberen? Gho, met de Eloa dat ik nu heb ontmoet zou ik eerder neigen van niet. Maar nogmaals, dit is een momentopname.

Pluspunten
- Foto's zijn representatief
- Douche aanwezig
- Vriendelijk karakter
- Strak lichaam en zachte huid
- Luistert naar je voorstellen qua handelingen
- Enthousiast tijdens penetratie

Minpunten
- Taalbarrière
- Beloften niet nakomen
- Pmc
- Zakelijk in de omgang

Einde recensie
Doe ermee wat je wil.

Kindness

Kleine disclaimer:
Uiteraard wil ik toch nog wel benadrukken dat dit een subjectieve ervaring is. Wat voor mij doorgaat als een goede/slechte afspraak kan voor iemand anders totaal het omgekeerde zijn.
Het is niet gegarandeerd dat de volgende wandelaar dezelfde handelingen of ervaring zal krijgen voor het hierboven vermelde bedrag in de recensie.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan