- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Elly heeft een prachtig slank figuur met fraai gevormde kleine billetjes. Je kunt haar het best herkennen aan een grote tattoo van een rode bloem op haar linkerheup. Verder heeft ze nog aardig wat tattoos, onder andere over haar ruggewervel en ze heeft een navelpiercing. Je hoeft met haar niet allerlei afspraken te maken, je krijgt gewoon volledige GFE service met alles erop en eraan. Ik kan niet zeggen dat het super was, maar het was zeker een degelijke 8 op alle onderdelen: Tongzoenen, pijpen, neuken. Als je daarnaast gek bent op haar figuurtje, dan zou ik niet lang twijfelen en haar gewoon meenemen.
Ze vertelde me dat ze 24 was, maar haar borsten en gezicht maken dat ik haar toch wat ouder inschat. Ze zei van Turks Roemeens afkomst te zijn.
De verwarming deed het nog niet toen ik op de openingsdag van Diamonds de eerste kamer met haar maakte, dat hielp misschien ook nog wat aan hoe lekker ze tegen me aan kroop
.
Ze vertelde me dat ze 24 was, maar haar borsten en gezicht maken dat ik haar toch wat ouder inschat. Ze zei van Turks Roemeens afkomst te zijn.
De verwarming deed het nog niet toen ik op de openingsdag van Diamonds de eerste kamer met haar maakte, dat hielp misschien ook nog wat aan hoe lekker ze tegen me aan kroop
Laatst bewerkt: