- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- http://ellymassage.be/
- Totale kosten (in euro)
- 170
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Enkele weken geleden heb ik deze dame in Oostende bezocht.
Ze doet alles wat ze belooft (PZC, TZ, NMC, 69) en met de nodige overgave.
Ze ontvangt in een zeer net privé-apartement. Ze ontvangt daar alleen, er zijn dus geen andere dames en ook geen mamasan.
Haar foto's zijn recent én echt. In tegenstelling tot vele andere Thaise dames is er nergens silicone te bespeuren. Daar staat dan weer tegenover dat ze niet echt strak in haar vel zit.
Ik ben niet écht ontevreden buiten gegaan, de dienstverlening was prima. Alleen de prijs (100 €/uur + 70 €/uur) vond ik toch wel aan de hoge kant, dus omwille van die reden is er wat mij betreft niet onmiddellijk herhalingsgevaar.
Ze heeft een eigen website:
En ze heeft 2 profielen op Redlights, één in het Engels en één in het Nederlands:
Ze doet alles wat ze belooft (PZC, TZ, NMC, 69) en met de nodige overgave.
Ze ontvangt in een zeer net privé-apartement. Ze ontvangt daar alleen, er zijn dus geen andere dames en ook geen mamasan.
Haar foto's zijn recent én echt. In tegenstelling tot vele andere Thaise dames is er nergens silicone te bespeuren. Daar staat dan weer tegenover dat ze niet echt strak in haar vel zit.
Ik ben niet écht ontevreden buiten gegaan, de dienstverlening was prima. Alleen de prijs (100 €/uur + 70 €/uur) vond ik toch wel aan de hoge kant, dus omwille van die reden is er wat mij betreft niet onmiddellijk herhalingsgevaar.
Ze heeft een eigen website:
En ze heeft 2 profielen op Redlights, één in het Engels en één in het Nederlands:
Elly (27 jaar)
Het profiel van Elly (27 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32489424377.
www.redlights.be
ELLY (28 jaar)
Het profiel van ELLY (28 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32489424377.
www.redlights.be