Recensie Elly, Duisburg, Vulkanstraße, Eros 26 k402

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rob25

Wandelaar
60
13/02/25
54
3
Vreemd, geen topic over Elly, die al een aantal jaren in Eros 26 zit.
Tijdje terug bij haar geweest nadat ik voor de derde keer langs was gelopen wachtend op Aida. Ze zit een paar ramen verder in kamer 402. vroeger zat ze op de eerste verdieping.
Ze zat in een stoel met zwarte leren laarzen tot boven de knie met naaldhakken. Dan begint er bij mij al iets warm te draaien. Ze ziet er op het eerste gezicht niet bijzonder uit, maar van dichterbij toch een aantrekkelijk gezicht.
Eenmaal binnen en uit de kleren zag ik een echte hardbody! Slank, maar niet mager, alsof ze veel sport. Prachtige natuurlijke borsten, kleine cup B schat ik zo, met tepels om aan te zuigen. Helaas ging dat laatste niet door...
Mooie benen, en een strak kontje. Helemaal mijn type!
Op m'n rug lekker laten verwennen, ze neemt de tijd. Pijpen is lekker, maar ook niet heel bijzonder.
Toen cowgirl waarbij ik wel uitgebreid haar borsten mochten voelen en kneden. Yum!
Tijdje doggy gedaan in dat heerlijke kontje waarbij ze geduldig mijn cumshot afwachtte.
Tevreden over mijn uitgave van E 50, maar helaas doet ze volgens mij geen extra's.
Ik kom nog wel eens langs, misschien dat er dan wel over extra's valt te praten....

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan