Recensie Ellis, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roadrunner227

Vaste klant
189
29/03/22
139
18
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7040482-ellis
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Mweh, eigenlijk was het vandaag veel te warm voor onze hobby maar er borrelde wat en de foto's en het gestuurde filmpje van Elis deden mij besluiten de stoute schoenen aan te doen. *edit: locatiegegevens verwijderd*


Ik werd vrij vlot naar binnen geloodst en achter de kamerdeur vond ik de dame van de foto's. Zoals gebruikelijk zonder make- up en ze had zo mijn buurmeisje of mede student kunnen zijn. 22 jaar jong en in haar gezicht nog met een meisje dan een vrouw.
Na financiële plichtpleging en de douche staand naast bed friemelen en kusjes geven. Tongzoenen werd vakkundig geweerd. Vervolgens zittend op bed en ik er naast werd ik getrakteerd door haar orale kunsten. Ze vroeg of het met condoom mocht. Mij prima

Daarna hop op bed, ik heb werkelijk nog nooit meegemaakt dat er zo een enorme klodder glijmiddel werd gebruikt. En wat bleek, haar poesje was behoorlijk ruim dus nodig was het allerminst. Na een paar standjes doorgewerkt te hebben lekker klaargekomen

Na een korte massage ronde twee. Heb haar borstjes gelikt en daarna naar bedenken afgezakt. Nu leek ze er toch echt zin in te krijgen. Vrij vlot greep ze naar een condoom en mocht ik mijn kunstje weer doen. Onderwijl vingerde ze zichzelf ook nog.

Door de warmte en haar toch wel ruime poes duurde het een poos voor mijn orgasme daar was. Uiteindelijk heb ik het zonder condoom afgemaakt met de hand terwijl zij zichzelf vingerde. Ik kwam over haar heen klaar.


Op basis van uiterlijk en diensten blijft het een eenmalig bezoek. De prijs is al hoog en daar verwachtte ik, wellicht onterecht, iets meer vuurwerk van. Niet goed,niet slecht en ze kan een hoop hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan