- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Ik kan er weinig van zeggen. Ze is vriendelijk bij aankomst, maar zodra we de kamer op waren moest het snel zijn. Ze heeft prachtige dikke hangborsten waar ik aan mocht zuigen en likken.
Enig minpuntje bij haar is dat ze al meteen een condoom over mijn slappe piemel deed om te pijpen. Ik was dus nog niet eens opgewarmt ofzo, maar bon. Zodra ze op me kwam zitten werd ik stilletjes aan wel harder. We hadden nog in missionary gedaan en tot slot was de tijd om en kwam ik niet op tijd klaar.
Normaal heb ik dit niet aan de hand, maar voor een of ander reden voelde ik me ook niet echt op het gemak bij haar. Weer een les geleerd voor in de toekomst.
Enig minpuntje bij haar is dat ze al meteen een condoom over mijn slappe piemel deed om te pijpen. Ik was dus nog niet eens opgewarmt ofzo, maar bon. Zodra ze op me kwam zitten werd ik stilletjes aan wel harder. We hadden nog in missionary gedaan en tot slot was de tijd om en kwam ik niet op tijd klaar.
Normaal heb ik dit niet aan de hand, maar voor een of ander reden voelde ik me ook niet echt op het gemak bij haar. Weer een les geleerd voor in de toekomst.