Flupke1200
Newbie
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Blond
- Lengte
- 1.80 m - 1.90 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/elle-transfemme.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
Gisteren langsgeweest (voor de 2de keer).
Elle is een mooie lang trans met tattoos en ontving mij op een ontspannen manier: glaasje wijn, samen babbel en iets drinken.
Een mooie slanke dame die houdt van het samenzijn, leuke babbel en respect verdient.
Na de babbel naar boven op de matras, waar zij mij heerlijk pijpte, daarna pijpte ik haar lekker stijf, heerlijk opgewonden.
Dan condoompje aan en mocht ik haar in verschillende standjes lekker neuken. Ze wordt soms ook graag hard genomen.
Bij de juiste klik is ze een wilde kat....
Lekker doggy klaargekomen en na het verfrissen voldaan naar huis.
Elle ziet er vrouwelijk uit, met bh, de borstjes zijn nog in wording. Maar haar gezicht en lichaam is wel vrouwelijk.
Elle is een mooie lang trans met tattoos en ontving mij op een ontspannen manier: glaasje wijn, samen babbel en iets drinken.
Een mooie slanke dame die houdt van het samenzijn, leuke babbel en respect verdient.
Na de babbel naar boven op de matras, waar zij mij heerlijk pijpte, daarna pijpte ik haar lekker stijf, heerlijk opgewonden.
Dan condoompje aan en mocht ik haar in verschillende standjes lekker neuken. Ze wordt soms ook graag hard genomen.
Bij de juiste klik is ze een wilde kat....
Lekker doggy klaargekomen en na het verfrissen voldaan naar huis.
Elle ziet er vrouwelijk uit, met bh, de borstjes zijn nog in wording. Maar haar gezicht en lichaam is wel vrouwelijk.
Laatst bewerkt: