Recensie Ella, Kortessem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ronny32m

Wandelaar
65
26/10/22
56
18
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-in-town-ella-best-service-anal.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week woensdagavond nog eens een nieuwe (voor mij) dame bezocht.

Ik had mijn zinnen gezet op Ella uit Kortessem.

Zij ontving in een love hotel te Kortessem, wat niet te ver rijden was voor me, met private parking achteraan.

Mooi, luxueus ogend pand, alvast één van de knapste locaties die ik al bezocht heb.

Aangekomen op haar kamertje gaf ze me een erg vriendelijke indruk. Knappe girl next door, met Roemeense roots volgens mij.

Ik opteerde voor een half uurtje aan 100 euro.

Pijpen deed ze gewillig PZC. Maar een 69 of beffen zat er eerst niet in. Naar eigen zeggen had ze voordien een klant gehad die iets te groot was, waardoor ze wat zalf had aangebracht nadat ze zich bezeerd had.

De seks in verschillende standjes ging thans vlot, dus na een tijdje nog maar eens gevraagd of ik alsnog haar mocht beffen.

Terughoudend stond ze het toch toe, van een zalfje was niets meer te bekennen in de smaak in ieder geval en ze ging erg gewillig mee met de heupen terwijl ze kronkelde van genot.

Tot slot nog net op tijd afgewerkt in doggy, omdat ze even meldde dat de tijd bijna om was.

Al die tijd had ze haar nachtkleedje aangehouden. Ze heeft wat kleinere tieten voelde ik, maar zeker een mooi lichaam.

Haar Engels was overigens erg goed.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan