Ik ben al vaak bij Ella geweest, ben blij dat ze weer terug is. Ze heeft een mooie lichaamsbouw, mooie taille, kleine borstjes, knap gezicht en mooie goed gevulde kont. Je kan er gezellig mee kletsen, en ze is ook prettig in bed. Je kan ook over haar borsten klaarkomen, en ze geeft ook een goede handjob.
Goede, objectieve recensie.
Bij mij verliep mijn eerst bezoek vergelijkbaar en dat was boven verwachting.
Omdat ze niet meteen je aandacht trekt ben je geneigd om door te lopen. Als je haar wat beter observeert zie je een leuke verschijning zeker als je haar in de deuropening ziet staan.
Ze pijpt best lang (ik werd niet meteen echt hard) maar dat was geen probleem. Ook pijpt ze best diep en streelt je ballen (als je erom vraagt).
Je mag haar overal strelen behalve (diep) penetreren met je vingers.
Ook mag je zonder meerprijs meerdere standjes proberen. Ze voelt heerlijk strak aan en laat ze zich gewillig neuken, waarbij ze regelmatig oogcontact zoekt.
Totaal geen haastwerk. Ik ben bijna een half uur binnen geweest voor de standaardprijs (het was op dat moment wel erg rustig op het plein, wat natuurlijk ook meehelpt).
Na afloop hadden we een gezellig gesprekje.
Ze is half Bulgaars / Italiaans vertelde ze, maar ze woont in Bulgarije.
Meestal begint ze rond 10.00 uur en ze stopt rond 23.00 uur (hangt natuurlijk af van de klandizie).
Mooie, lieve en vooral lekkere dame. Ze heeft kleine, strakke borstjes, een mooi figuur, prachtige haren tot aan haar heupen en een heerlijke, stevige kont.
Kortom: zij is een mooi alternatief voor mijn vaste adresjes.