- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hello-my-name-its-elizabeth.html
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
vorige week even bij elizabeth langs geweest , een knappe verschijning en heel spontaan ,joviaal in omgang .
diensten zonder condoom zijn niet toegestaan evenals tongzoenen .
verder kan ik zeggen dat ze wel gewillig is ze pijpt lekker en laat haar goed neuken .
wisselen van standjes is geen probleem . ze heeft kleine borstjes die mooie recht opstaan ,met lekker harde tepeltjes op
in doggy krijg je zicht op haar super smal kontje , dat ik heel diep mocht neuken , en moet zeggen dat ik moeilijk kon weerstaan voor niet klaar tekomen
een goeie date ,enkel spijtig geen pzc of tongzoenen ...
wat het voor mij een beetje minder maakt .
ze ontvangt in de buurt ,zal misschien wel nog eens weer gaan als de nood hoog is
diensten zonder condoom zijn niet toegestaan evenals tongzoenen .
verder kan ik zeggen dat ze wel gewillig is ze pijpt lekker en laat haar goed neuken .
wisselen van standjes is geen probleem . ze heeft kleine borstjes die mooie recht opstaan ,met lekker harde tepeltjes op
in doggy krijg je zicht op haar super smal kontje , dat ik heel diep mocht neuken , en moet zeggen dat ik moeilijk kon weerstaan voor niet klaar tekomen
een goeie date ,enkel spijtig geen pzc of tongzoenen ...
wat het voor mij een beetje minder maakt .
ze ontvangt in de buurt ,zal misschien wel nog eens weer gaan als de nood hoog is
Laatst bewerkt door een moderator: