Recensie Elizabeth??, Den Haag, Doubletstraat 75 k5

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rickdekoning

Meubelstuk
1.244
20/08/21
1.730
34
Ik heb niet goed opgelet toen ze haar naam vertelde, misschien kan iemand mij corrigeren.
Deze dame werkte hier jaren geleden (volgens haar was 5 jaar geleden de laatste keer) en werkt nu meestal in Alkmaar maar daar vind ik ook geen recensie van haar.
Lekker volle Dominicaanse, alles groot en lekker. Haar billen waren vroeger hard, maar ze is iets gewicht verloren en nu is alles lekker zacht maar niet te zacht.
Ze heeft mooie sparkelende ogen en een supervriendelijke lach, lieve meid waar ik niet te vaak langs moet gaan want ik zou zomaar verliefd kunnen worden. Ik heb haar vroeger vaak bezocht ze is ook wel eens op de Geleenstraat geweest. Maar ik vond haar nu leuker dan dat ik me herinner afgezien van het feit dat er wat jaartjes bijgekomen zijn......maar bij mij zijn er even veel jaren bijgekomen.....maar de helft is nu ook legaal......

Ja gewoon weer goede service. Pijpen niet helemaal zoals ik het wil, maar dat is een kwestie van "opvoeden". Leuke meid ze gaf aan tien dagen te blijven, maar de vorige keer dat ze vanuit Alkmaar kwam bezoeken gaf ze aan vijf dagen maar toen ik haar nog een keer op kwam zoeken was ze al weg....dus ik ga gauw nog een keer voordat het te laat is.....


medewandelaars, ga eens langs zou ik zeggen, zodat ze Den Haag vaker komt bezoeken want deze is de moeite waard.
 
Volgens mij heb ik deze ook bezocht maar ze zei tegen mij dat ze camila heette vandaag. Ik heb €40,- betaald en ze kan fantastisch pijpen. Die k5 is die dame waar €50,- voor de kamer stond toch?
 
Ik heb niet gekeken wat er op de deur stond ...gewoon 50 gegeven omdat ik haar als vaste dame beschouw ook Al was het jaren geleden....
Ja pijpen is een kwestie van smaak ....Ik houd van zacht en langzaam..
Laten we zeggen ze doet het goed afhankelijk van smaak
Er zijn ook dames waar we het allemaal over eens zijn dat ze het slecht doen.....dat is ze zeker niet.
Gezien er niemand anders is denk ik dat ik vandaag nog een keer Ga😄

Ik kan niet een nieuwe post na mijn Eigen post doen...maar kom net van haar vandaan

Elisa zei ze dat ze heet.... maar dat komt.dan vast van Elizabeth.....niet haar echte Naam natuurlijk....heerlijk genoten van deze prachtige dame......
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan