- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
In de middag over de Wallen wandelen zonder ergens naar binnen te stappen geeft mij een rustig gevoel. Bij het aanschouwen van bleke toeristen die met vieze etenswaren of joints rondlopen ben ik blij dat ik zonder al die rommel gewoon naar huis kan lopen. Wel is het leuk om te zien welke dames waar nu weer uithangen. Toen ik een rondje liep door het momenteel weggemoffelde La Vie en Rose, liep ik bijna letterlijk tegen Elisa op. Elisa komt uit Moldavie maar spreekt uitstekend Engels. Ze lijkt misschien wat lang op hakken maar als als alles uit gaat is het een mooi slank niet te groot knap meisje. 50 euro betaald en met haar op bed. Niks geen selling up voor bh of extra's dit of dat. Zeer vriendelijk allemaal. Daar begon ze met een heerlijke slobber blowjob (mc). Daarbij masseert ze heerlijk je ballen en ze zuigt flink zodat de boel snel krachtig wordt. "He likes me" zegt ze dan. Ze heeft spiegels rondom en op het plafond, en het is een mooi gezicht om zo'n prachtig meisje aan je leuter te zien slobberen. "Whenever you are ready" zei ze op een gegeven moment. Ik zei dat ik een beetje lui was en het wel prima vond en of we gewoon zo door konden gaan. Dat was geen probleem. Op een gegeven moment zelf nog wat geholpen terwijl zij mij overal streelde, heerlijk de boel afgemaakt. Daarna pakte ze mijn gezicht vast en lief lachend kreeg ik een kus. Ik dacht nog, wat heb je toch een prachtig gezicht en wat ben jij een schatje. Daarna nog wat leuk nagepraat zonder haast. Elisa is goed bevriend met rondborstige Lorena uit kamer 6, die ook aanwezig is. Voor de lockdown heb ik ooit een trio met beide dames gedaan voor 100 euro wat ook geen straf is.