Recensie Eliza, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jeroen3040

Stamgast
691
11/08/21
577
47
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1254613-eliza
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Enige tijd terug deze dame bezocht!

Pluspunten:
Dame van foto/vid, zit er prachtig uit!
Afspraak maken vond ik vlot en voorspoedig gaan, ze wilt graag een videocall voor de date. Dat vind ik zelf ook fijn.

Wat betreft de date an sich:
Omdat ik haar taal spreek en haar land kent was communicatie voor de date best positief en had ik een goed gevoel dat het een goede date zou worden. Echter werd dit helaas een teleurstelling... De dame is best arrogant in levende lijve, en bleek ook niet veel zin te hebben. Qua service werkt ze een programma af, ze let goed op de tijd snel pijpen condoom erover en er boven op zodat je snel klaarkomst. Moet wel zeggen dat ze lekker strak is en prachtige lichaam heeft. Verder vond ik ook irritant dat ze tussendoor vroeg of het nog lang ging duren voordat ik klaar zou komen... Doordat ik best geil (gelukkig maar) was haar gevraagd om doggy positie aan te namen zodat ik lekker kon klaarkomen, zo doende ook in doggy afgemaakt. Na ongeveer 20 minuten stond ik weer buiten.

Samengevat, de date was helaas matig ze is een klok kijker en afwerker/service viel tegen. Voor mijn blijft het bij een eenmalige date.

Ik wou deze dame al heel bezoeken maar naar je recensie zal ik dat niet meer doen. Ze vraagt ook nog eens om een video call daar moet ik niets van hebben vanwege me privacy. Ik denk dat deze dame overigens genoeg klanten op een dag heeft dus ze kan het zich veroorloven om mannen slechte service te geven. Mannen komen toch wel langs al is het maar voor één keer en daar teert zij volgens mij op.

Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan