V
Voormalig lid 3427
Guest
Na het lezen van louter positieve reacties over deze Marokkaanse en het inwinnen van info via pm's heb ik en 2 andere wandelaars een tijdje geleden besloten om deze zogenaamde dame via de Kinky site te mailen, uiteraard los van elkaar. Na een week helaas nog geen reactie. Dat kan, dame is ongetwijfeld druk. Na 9 dagen nog geen reactie en heb er een mail achteraan gestuurd met de vraag of ze mijn 1e mail wel had ontvangen. Ook hieroo geen reactie. 12 dagen na versturen van 1e mail haar weer gemaild en haar vriendelijk gevraagd of ik wellicht iets verkeerd had gezegd? Na een paar dagen nog altijd geen reactie. En dat geldt voor ons alledrie mind you. Dit gedrag stuit mij enorm tegen de borst en kom je vaker tegen, met name uit Arabische hoek. Elissa heeft voor mij enorm afgedaan en bestempel haar bij deze als ronduit asociaal.
Slanke Classy Kinkygirl Wil Jou!
Hallo slaafjes en sletjes zin in een geile kinky spel of een soft SM sessie met een vleugje erotiek. Ik sta open voor nieuwe dingen en neem graag het initiatief en i...
www.kinky.nl