- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/real-picture-without-photoshop-6.html
- Totale kosten (in euro)
- 110
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Rebecca is een meisje dat ik in 2020 bezocht heb in Diest en ontvangst nu in Rillaar, ze is een vriendelijk spontane meid alles verliep vlotjes . Bij binnenkomst financieel geregeld en ze vroeg 30 euro extra voor cim .Sex was vrij goed ze laat zich graag vingeren beffen en is niet bang voor 4 vingers in haar kutje. Soms leek het er toch wel op dat ze niet echt genoot en kwam ze ongeïnteresseerd over ,ze is nieuw in dit vak vertelde ze me en misschien vandaar . Pijpen doet ze stevig (zc) en bij het neuken (mc) kan ze wel tegen een stoot. Zoenen deed ze niet . Bij CIM zuigt ze je lekker langzaam door aan je pik tot laatste druppel , dat is wel genieten. Ik had wel het gevoel dat het snel vooruit moest gaan ,op 25 minuten stond ik al terug buiten.
Herhaling , zeer waarschijnlijk niet .
Oorspronkelijk was ik dus daar voor een andere meisje , deze praktijken zijn natuurlijk ook niet nieuw dat er iemand anders de deur opendoet .
Herhaling , zeer waarschijnlijk niet .
Oorspronkelijk was ik dus daar voor een andere meisje , deze praktijken zijn natuurlijk ook niet nieuw dat er iemand anders de deur opendoet .
Pusy wet end hot waiting for you !!!
Hello sweetie you are tired of the fake pictures ???? This is my 100% real picture , what you see you gonna take Im a pretty horny girl
www.redlights.be