Recensie Elisa, Antwerpen 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

deswart

Wandelaar
82
06/03/22
33
6
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Voetfetish
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/elisa-new-10.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik wou nog eens afspreken met een oudere dame, en kwam Elisa op RL tegen. Ze is een Spaanse dame die niet zo ver van Berchem Station ontvangt in een net en modern appartement. Alhoewel het kussen eerst voorzichtig begon, werd het tegen het einde toe toch intenser. Ze had, zoals ik vroeg, nylon kousen aan die erg zacht waren. Uiteindelijk kwam ik na een voetmassage en haar zachte handen tot een mooi hoogtepunt. Achterfa gezien was ik erg blij met de snelle. pitstop. Ik hou het adresje in mijn achterhoofd.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
50+
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week met Elisa een afspraak gemaakt via Whatsapp, bij het telefoneren nam ze niet op wat volgens mij komt doordat ze geen letter Engels spreekt.
Momenteel ontvangt ze in Ekeren, in een rustige woonwijk met parkeerplaats langs de straat. Op het afgesproken uur was ik ter plaatse en na wat extra berichten heen en weer, ben ik dan toch in het juiste appartement binnengeraakt. Het was duidelijk dat er nog iemand aanwezig was, maar die persoon heb ik niet gezien of gesproken. Elisa sprak er tegen in het Spaans.

De foto's zijn realistisch en volgens mij redelijk recent. Zoals gezegd spreekt ze geen Engels, dus communicatie is enkel in het Spaans. Afhankelijk hoe de dame de date invult is er ook niet veel communicatie nodig en op zulke manier kon zij de date vlot laten verlopen zonder dat het storend werd ervaren.

Een wasje voor de date werd niet gedaan (penis werd wat proper gemaakt met doekjes), maar na de sex kon ik mezelf wel even douchen.

Elisa tongzoent, in het begin wat terughoudend maar naarmate het uur vorderde viel die terughoudendheid wel weg. Ze pijpte me zonder condoom en deed dit met een heerlijke overgave. Mijn ballen werden niet vergeten en ze zakte uit eigen beweging verder af naar beneden om mijn sterretje te likken. Machteloos voor deze aanzet bood ik haar mijn kontje wat beter aan zodat ze dit met volle tong kon verder zetten. Daar kan ik echt van genieten. Tijdens het pijpen liet ze ook haar poesje vlotjes vingeren en kon ik de sapjes toch voelen komen.
Na een tijdje kon ik me niet meer inhouden en waarschuwde haar dat ik zou komen. Vooraf hadden we niet afgesproken of dit in haar mond kon, maar ondanks de waarschuwing bleef ze verder zuigen en bijgevolg kwam ik in haar mond. Hier maakte ze niet echt een probleem van, ze spuwde de zaadjes nadien uit in enkele papieren zakdoekjes. Die papieren zakdoekjes gebruikte ze gedurende het uur wel zéér overvloedig.

Na de eerste ronde ging ze over tot wat strelen en verder tongzoenen, ondertussen concentreerde ik me op haar poesje dat steeds natter werd.
Het gebeurt me niet vaak met een dvp, maar er was wel een geile klik tussen ons waardoor ze lekker nat werd. Om haar te neuken hadden we dan ook geen glijmiddel nodig. Ze kwam op mij zitten nadat ze eerst mijn paal terug in positie had gelikt en gezogen, zodat ik een goed uitzicht had op haar borsten. Na een tijdje te neuken zette ik haar op haar knietjes zodat ik mij achter haar kon positioneren en haar goed tegen me aan kon trekken terwijl ik haar in doggy nam, om uiteindelijk een 2e keer klaar te komen maar nu wel in het condoom.

Na het douchen, terug mijn kleren aangedaan en ik kon met een goed gevoel weer verder.

Ik weet niet hoe lang ze hier nog zal ontvangen, maar voor mij is ze, ondanks het communicatieprobleem, wel een topvrouwtje.

Terug
Bovenaan Onderaan