Recensie Elena (Roe), Duisburg, Vulkanstrasse Eros, k208 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

damestester

Wandelaar
99
16/06/23
187
52
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zou ook 209 kunnen zijn, en niet helemaal zeker of ze Elena of Hella heet.

Als je de leest, raad ik aan om snel naar Eros te gaan om deze prachtige meid te neuken, want ze houdt er heel binnenkort mee op. Ze vertelde dat ze zichzelf nu 3 dagen prostitueert, en dat haar nu duidelijk is dat het niets voor haar is. Volgende week gaat ze voorgoed terug naar Roemenie.

Het was dus een bijzondere ervaring, met een onervaren meid waarvan je weet dat je een van de weinigen bent die haar mag neuken voor wat geld. Ze is prachtig. Knap gezichtje, jong uitstraling. 23 jaar. Heerlijk lijf, fantastische ferme maar kleine tieten. heerlijk rond kontje. Geen tattoos of lipfillers, all natural en je hebt echt het gevoel een mooie jonge meid die je op straat ziet lopen een beurt te geven. Een lieve, wat verlegen meid.

Pijpen was erg goed! Daar heeft ze duidelijk veel op geoefend. Toen ze bovenop me kwam zitten, legde ze haar hele lichaam op de mijne, heerlijk. Goed gepakt in alle standjes, ze gaf me alle tijd. Uiteindelijk trok ze me af terwijl ik voor haar stond, haar handje netjes op m'n ballen. Toen ik helemaal leeg spoot, keek ze met een vies gezicht weg en richtte m'n lul op m'n buik. Maar daarna een glimlach.

Heerlijk om een meid te kunnen neuken die dit maar een paar dagen doet in haar leven, wat een prachtmeid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan