Recensie Elena (Oek), Antwerpen, Schippersstraat 3/1 4,92 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kom er ook al vele jaren, met regelmaat een paar keer per jaar.
Ze is en blijft één van de betere dames.
En je kan er ook een normaal gesprek meehebben wat tegenwoordig ook al zot is.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Elena een niet-roker ?
Dan moet ze toch recent gestopt zijn....
Ge zult een vervolg bezoekje moeten brengen want uw laatste bezoekje dateert al van meer dan 8 jaar geleden. Naar eigen zeggen is al 8 jaar gestopt .
Ze geeft mij wel het gevoel dat ik goed bezig ben maar ze doet dit beroep al meer dan 20 jaar ze weet hoe ze ons moet bespelen.

Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame stond al enkele jaren op mijn verlanglijstje!
Ik had al meerdere rondjes gewandeld en door haar naambordje te zien wist ik dat ze aanwezig was maar ze was niet te zien, vorig jaar had ik al eens op een zondag zo'n 45 minuten op de uitkijk gestaan maar ze was nog altijd niet te zien.
Vandaag hing haar naambordje er opnieuw maar geen dame te zien, ik wandelde vele rondjes en na veel geduld zag ik ze en er was bijna enen mij voor maar die kwam wat dichter bij haar raam en draaide zich om dus dit was mijn kans, ze vroeg of ik wou binnenkomen en ik vroeg of zachte aanrakingen toegelaten werden en ze stemde toe.
Ze ziet er van ver zeker goed uit maar ze valt niet op, maar eens ik binnen was was ik toch onder de indruk van haar knap gezichtje.
Ik betaalde haar eerst en deed dan een wasje en ze was al uitgekleed en ik was onder de indruk hoe mooi ze naakt ook was, ze is een mid veertiger en wat een prachtig lichaam, ik mocht haar eerst strelen, haar borsten zoenen, haar heup en poesje strelen en ze keek mij zo lief en vriendelijk aan en in geen tijd was ik op volle sterkte en deed ze het condoom om mijn lid en ze begon in het begin mijn (te) zachtjes te pijpen maar na een tijdje voerde ze haar zuigkracht en tempo op, ze bleef maar zuigen en na meer dan een kwart uur!, mijn langste pijpbeurt ooit begon mijne beste vriend wat moe te worden, geen slappe maar ook geen volle erectie meer, dit lag niet aan de dame maar aan mijzelf, ik begon met de handjob , ze trok het condoom uit en nam een tepel in de mond en na een minuutje spoot ik mijn buik onder, ze gaf mij veel keukenpapier en we konden onszelf verfrissen en een praatje maken.
Ik heb zeker een klik met haar en of dit nu komt omdat we leeftijdsgenoten zijn laat ik in het midden.
Een ding is zeker, ik wil haar zeker terug bezoeken en ze staat bovenaan mijn lijstje van dames met herhalingsgevaar!
Ze zou alle dagen aanwezig zijn van 7 u in de morgen als ik het goed begrepen heb tot een uur of 4 in de namiddag.
2 zondagen in de maand is ze aanwezig en jammer genoeg kan ik overdag meestal enkel de zondag komen.
Een knuffel en 3 zoenen en ik kon mijn weg verder zetten.
Een dikke 20 minuten binnen geweest.

Laatst bewerkt:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week nog is bezocht ( ze is nu met vakantie)eerst altijd strelen dan aan mijn tepels zuigen waar je dan merkt dat ze daar veel ervaring in heeft . Dan komt ze klaar staan om dan tijdens het pijpen over te gaan in 69 . Maar deze keer laten doen en na 15 minuten klaargekomen en ze haalde de laatste druppel eruit ( pmc )dit is voor herhaling vatbaar
Ik zou willen dat ze mijn gezicht is afrijd zo een grote vrouw dat moet de max zijn volgende keer toch is vragen.

Deze week nog is bezocht ( ze is nu met vakantie)eerst altijd strelen dan aan mijn tepels zuigen waar je dan merkt dat ze daar veel ervaring in heeft . Dan komt ze klaar staan om dan tijdens het pijpen over te gaan in 69 . Maar deze keer laten doen en na 15 minuten klaargekomen en ze haalde de laatste druppel eruit ( pmc )dit is voor herhaling vatbaar
Ik zou willen dat ze mijn gezicht is afrijd zo een grote vrouw dat moet de max zijn volgende keer toch is vragen. Wanneer komt ze terug van vakantie???
Ik zou willen dat ze mijn gezicht is afrijd zo een grote vrouw dat moet de max zijn volgende keer toch is vragen.
Wanneer komt ze terug van vakantie??

Laatst bewerkt:
Vandaag bij Elena geweest ze liet mij binnen eerst het financiële geregeld daarna ons uitkleden staand elkaar wat strelen ze zakte langzaam naar onder en ineens nam ze mijn lul in haar mond en begon te zuigen ik wist niet wat ik meemaakte man man man wat kan die zuigen zeg naar een tijdje op bed gaan liggen daar pijpte ze me verder naar een kwartier lekker klaargekomen dit was mijn lekkerste Pijpbeurt ooit

Terug
Bovenaan Onderaan