Recensie Elena, Hechtel-Eksel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Motormaf

Meubelstuk
Forumpionier
1.639
30/06/21
1.903
140
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/elena-3271/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)

Door het Whem topic erop geattendeerd dat deze leuke dame weer actief is gaan adverteren na een aantal jaar uit beeld te zijn geweest. Blijkt een poosje in het buitenland te hebben vertoefd maar voorlopig weer terug. 🥰

Vlot een herhalingsbezoekje kunnen plannen, zeer benieuwd of ze nog steeds de ultieme GFE beleving biedt als bij m'n eerste ontmoeting in 2022. :unsure:
Ontvangt in hetzelfde Love-hotel als voorheen, voor mij relatief dichtbij gelukkig.
Is dezelfde mooie vrouw als voorheen, geen spat veranderd, mogelijk een xtra tattoo maar zo goed is m'n geheugen niet.
Qua beleving zeer vergelijkbaar, volop/voluit tongzoenen vanaf eerste moment....., ze was me niet vergeten en naar zeggen blij me weer te zien, bleek ook in resterende uurtje.
Gehele oeuvre de revue gepasseerd, details mogen jullie zelf invullen, geen idee of ze altijd zo passioneel is maar ben niks te kort gekomen en uurtje vloog om, beiden voldaan iig.
Beloofd dat de volgende date minder lang op zich laat wachten, nu hopen dat ze ook vaker beschikbaar gaat zijn. 🤞

Door het Whem topic erop geattendeerd dat deze leuke dame weer actief is gaan adverteren na een aantal jaar uit beeld te zijn geweest. Blijkt een poosje in het buitenland te hebben vertoefd maar voorlopig weer terug. 🥰

Vlot een herhalingsbezoekje kunnen plannen, zeer benieuwd of ze nog steeds de ultieme GFE beleving biedt als bij m'n eerste ontmoeting in 2022. :unsure:
Ontvangt in hetzelfde Love-hotel als voorheen, voor mij relatief dichtbij gelukkig.
Is dezelfde mooie vrouw als voorheen, geen spat veranderd, mogelijk een xtra tattoo maar zo goed is m'n geheugen niet.
Qua beleving zeer vergelijkbaar, volop/voluit tongzoenen vanaf eerste moment....., ze was me niet vergeten en naar zeggen blij me weer te zien, bleek ook in resterende uurtje.
Gehele oeuvre de revue gepasseerd, details mogen jullie zelf invullen, geen idee of ze altijd zo passioneel is maar ben niks te kort gekomen en uurtje vloog om, beiden voldaan iig.
Beloofd dat de volgende date minder lang op zich laat wachten, nu hopen dat ze ook vaker beschikbaar gaat zijn. 🤞
in welk lovehotel ontvangt zij

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/elena-3271/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag heb ik Elena een bezoekje gebracht.
Ze ontvangt op hotel en is heel duidelijk en makkelijk in het maken van een afspraak.

Fysiek was ik wel nieuwsgierig, aangezien je van haar advertentie/profiel niet kan opmaken hoe ze er daadwerkelijk uit ziet.
Het is een mooie dame, met een slank lichaam en inderdaad bijgewerkte borsten, maar ze zijn zeker niet disproportioneel. Wie van veel tattoos houdt, kan tijdens het verkennen van haar lichaam proberen te tellen hoeveel ze er heeft. 😉

We beleefden een fijn uur, met alles wat ik verlangde van de date, afgesloten met een tof gesprek - ze praat wel heel vlot! 😊

Terug
Bovenaan Onderaan