- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/today-promotion-1h-100-for-good-time-call-me.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Ik heb niet de gewoonte mijn ervaringen hier te delen. Iedere dame haar goede en slechte kanten, net als ik.
De afspraak met Elena is echter mijn ergste ervarig tot nu toe. Wat werd aangekondigd als een promotie, was helaas een grote teleurstelling.
Mijn uur zag er ongeveer zo uit:
30 minuten wachten totdat Elena aankwam, ondanks onze afspraak die op voorhand gemaakt was en dat ze nadien aangaf "paar" minuutjes later te zijn
5 minuten proberen een trio aan te smeren en de prijs behoorlijk op te drijven
10 minuten pmc
10 minuten discussie over de afgesproken tijd
Uiteindelijk de discussie opgegeven en vertrokken. Ik heb het gevoel dat het nuttiger en plezieriger was geweest om mijn 100 euro als toiletpapier te gebruiken.
Zij ontvangt samen met een aantal andere dames in een pand net buiten het centrum. Op de deur hangt een sticker met "Starhotel, the place to be". Zelf ga ik er vooral wegblijven!
De afspraak met Elena is echter mijn ergste ervarig tot nu toe. Wat werd aangekondigd als een promotie, was helaas een grote teleurstelling.
Mijn uur zag er ongeveer zo uit:
30 minuten wachten totdat Elena aankwam, ondanks onze afspraak die op voorhand gemaakt was en dat ze nadien aangaf "paar" minuutjes later te zijn
5 minuten proberen een trio aan te smeren en de prijs behoorlijk op te drijven
10 minuten pmc
10 minuten discussie over de afgesproken tijd
Uiteindelijk de discussie opgegeven en vertrokken. Ik heb het gevoel dat het nuttiger en plezieriger was geweest om mijn 100 euro als toiletpapier te gebruiken.
Zij ontvangt samen met een aantal andere dames in een pand net buiten het centrum. Op de deur hangt een sticker met "Starhotel, the place to be". Zelf ga ik er vooral wegblijven!
Laatst bewerkt: