WHEM Elena, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had het gisteren overwogen moet ik eerlijk zeggen: was op de wallen aan het rondkijken en toen ik niets zag wat me kon bekoren op Kinky op locatie gezocht binnen 1 km straal. Zij kwam daar o.a. uit de zoekresultaten tevoorschijn. Maar op de een of andere manier was/is ze een 'net niet' voor mij. Dat komt denk ik door de vierde foto (topless).

Ik had het gisteren overwogen moet ik eerlijk zeggen: was op de wallen aan het rondkijken en toen ik niets zag wat me kon bekoren op Kinky op locatie gezocht binnen 1 km straal. Zij kwam daar o.a. uit de zoekresultaten tevoorschijn. Maar op de een of andere manier was/is ze een 'net niet' voor mij. Dat komt denk ik door de vierde foto (topless).
Ja joh? Dames als op foto 4 die duw je van je af?
Heb ook mijn twijfels hoor, anders was ik er al geweest :ROFLMAO: Foto's lijken mij ook wel heul erg opgeleukt.

Ja joh? Dames als op foto 4 die duw je van je af?
Heb ook mijn twijfels hoor, anders was ik er al geweest :ROFLMAO: Foto's lijken mij ook wel heul erg opgeleukt.
Haha nee ik zou haar naar me toe trekken en in die meloenen..nee laat maar😄. Op basis van foto 1 (met bordeaux jurkje) denk ik steeds wauw.. bij foto 4 denk ik dan weer 'toch wat brede schouders'. Dan is het voor mij net niet (de moeite waard) als ik kijk naar al het andere schoon tegen die prijzen..☺

Laatst bewerkt:
Ik vind net dit topic en ook al is het heel oud, toch even een reply, voor het geval ze nog eens terugkomt...

In die korte tijd dat ze hier was, ben ik bij haar geweest en ik weet nog dat het leuk was, want ik maak vaak notities bij de contact info en daar stond dat het erg leuk was. Meer details heb ik niet :)

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan