- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Nou ik ben er ook eens wezen kijken afgelopen week. Het was nog vroeg, zo rond de klok van 8 uur in de avond en er waren maar zo'n 4 ramen bezet.
Ik dacht ik ben er nu toch, dus gekozen voor de knappe, getinte Ella uit Moldavië . Ze was er net twee weken en bood een leuk pakket aan voor een half uurtje fun.
Aardig meisje, vrij zakelijk maar ze liet zich gewillig in pos 69 beffen en daar kwam ik toch voor. Heerlijke volle poes moet ik zeggen.
Pijpen zou eigenlijk zonder cd zijn maar dat werd toch met. Verder niet echt een gedenkwaardig moment.
Nog in een paar standjes flink genomen en uiteindelijk met de hand gemaakt.
Over all: matige tot redelijke ervaring. Volgende keer hoop ik er eentje te treffen die wel tongzoent.
Ziet ze me nog een keer? Ja als ik haar voorbij loop en zwaai uit beleefdheid.
Ik dacht ik ben er nu toch, dus gekozen voor de knappe, getinte Ella uit Moldavië . Ze was er net twee weken en bood een leuk pakket aan voor een half uurtje fun.
Aardig meisje, vrij zakelijk maar ze liet zich gewillig in pos 69 beffen en daar kwam ik toch voor. Heerlijke volle poes moet ik zeggen.
Pijpen zou eigenlijk zonder cd zijn maar dat werd toch met. Verder niet echt een gedenkwaardig moment.
Nog in een paar standjes flink genomen en uiteindelijk met de hand gemaakt.
Over all: matige tot redelijke ervaring. Volgende keer hoop ik er eentje te treffen die wel tongzoent.
Ziet ze me nog een keer? Ja als ik haar voorbij loop en zwaai uit beleefdheid.