Er hangt al zo'n stigma op of binnen de prostitutie... Bovenstaande zaak is niet op zichzelf en bevestigd voor veel mensen de ellende binnen die branche weer.
En juist als belangrijke of controlerende partijen hun werk niet goed doen, wordt dat stigma opnieuw bevestigd. Ik baal er zo van. Ik doe dit al 16 jaar,
We zijn vrij snel geleerd dat dit een branche of business is in waarin wij zelf het straatje schoon behoren te houden. Dat er verwacht wordt dat we onze shit op orde hebben. Dat we naar eer en geweten ook handelen hier.
Maar dit is zo'n langslepende zaak intussen.. We spreken over stelselmatig oplichten al vanaf 2005 (hookers) en over verschillende bronnen zelfs voor mijn periode nog. Er is geen reet veranderd en het heeft jaren vrij spel gehad.
Als je alles erop naslaat, het werk van voorgaande journalisten tot en met nu, dan kom je overal tot dezelfde conclusie tegen. Allang al rijp voor de sloop. Opdoeken die bende. Het moet gewoon eens afgelopen zijn, lukt het niet goedschiks op een diplomatische manier dan maar kwaadschiks.