De 7 minuten (ik heb zelf 5:14 min gelezen) zijn dan de seks zelf. Voorspel kan lang duren.
En zoals altijd: het hangt er van af.
Ben je voor het eerst bij een dame met een mooie optiek -> ik vraag me af of je de 5 minuten haalt.
Zit je met je hoofd bij andere zaken (werk) en neuk je je vrouw kan het ook langer duren of helemaal niet klaar komen.
Voor mij zijn doorgaans de ramen voldoende, want in de tijd dat het MOET gebeuren red ik het wel. Maar ik heb ook een aantal sessies gehad, waar we het uur volgemaakt hebben.
Wisselen van positie - zeker als je van het neuken weer over gaat naar je laten pijpen, of beffen - kan makkelijk er voor zorgen dat het langer duurt. En dan zijn er van de stellingen, waar je langer meer kunt dan bij andere. Is ook weer bij iedereen anders.
Sinds twee jaar neem ik regelmatig een pilletje. Voordeel: het duurt veel langer en ik blijf de gehele tijd hard. Dat maakt het makkelijker. Dus seks (incl voorspel) duurt thuis nu zeker 30 - 45 minuten, waarvan er zo'n 5-10 minuten pijpen, 10-20 minuten beffen 5-10 minuten geneukt wordt (rest is strelen, enz) Bij de DVP in een club kan ik nu makkelijk zo'n 10-15 neuken, zeker als de pil Dapoxetine bevat.