Eerste keer naar een Swingers/Paren club

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gezelligheid

Wandelaar
36
18/10/22
13
2
Hallo allemaal.

Een maat van mij vroeg enkele dagen geleden aan mij of ik zin had om met hem aankomende zaterdag naar de Club Oase in Ammerzoden toe te gaan. Hij is daar wel eens geweest met zijn vriendin toen hij nog een relatie had. En nu wilt hij daar weer een keer naar toe gaan en vroeg of ik ook mee wilde gaan.
Ik ben nog nooit in een swingers/paren club geweest! Die maat van mij verteld er alleen maar relaxte verhalen over die club enzo en dat er ook een hoop vrijgezellen vrouwen komen enzo die alleen maar opzoek zijn naar plezier en seks enzo... maar ik lees ook verhalen dat er over het algemeen alleen maar stelletjes komen die opzoek zijn naar spanning en trio's hebben met elkaar. Dat zulke mensen daar komen die opzoek zijn naar trio's of naar een gangbang ofzo moet iedereen natuurlijk zelf weten! Maar goed als ik met die maat van mij mee ga(die daar wel eens vaker geweest is ) naar de club Oase voor de eerste keer bezoek aan een Swingers/parenclub enzo. Dan ben ik absoluut niet opzoek naar mensen die daar eventueel komen en alleen maar open staan voor trio's of een gangbang enzo.. met andere woorden dus.. komen er in zo'n club ook vrouwen die vrijgezel zijn en gewoon opzoek zijn naar een pleziertje met een man. Of komen er over het algemeen alleen maar stelletjes die trio's willen ofzo.
Want naar stelletjes enzo die trio's of gangbang willen daar heb ik geen interesse in.
 
Over het algemeen is de kans dat je in een parenclub een single vrouw treft die 1-op-1 sex met je wil hebben kleiner dan dat je een koppel treft dat jou als "mannetje meer" wil of dat die single dame door een viertal mannen tegelijk zal worden "bediend".

Uiteraard, als je eruit ziet als een jonge sex-god met een vergulde pik van 20cm en een tong waamee je je wenkbrauwen kan aflikken, is alles mogelijk. ;)

In sommige clubs heb je ook "huisdames". Die gaan vaak 1-op-1 met single mannen, maar het is ook wel "afwerksex" en je moet geduldig je beurt in de rij afwachten als het druk is.
 
Over het algemeen is de kans dat je in een parenclub een single vrouw treft die 1-op-1 sex met je wil hebben kleiner dan dat je een koppel treft dat jou als "mannetje meer" wil of dat die single dame door een viertal mannen tegelijk zal worden "bediend".

Uiteraard, als je eruit ziet als een jonge sex-god met een vergulde pik van 20cm en een tong waamee je je wenkbrauwen kan aflikken, is alles mogelijk. ;)

In sommige clubs heb je ook "huisdames". Die gaan vaak 1-op-1 met single mannen, maar het is ook wel "afwerksex" en je moet geduldig je beurt in de rij afwachten als het druk is.
Dit is eens perfect verwoord , helemaal waar
 
Terug
Bovenaan Onderaan