eerbetoon: traantje weg pinken bij het stoppen van een favoriete dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.576
02/07/21
4.372
47
Onlangs stopte een dvp die ik maar liefst 14x heb bezocht.

Ik zag haar vooral tijdens de Corona jaren, omdat ik daarna 2x in een relatie zat (1x kort en nu al wat langer) en omdat ik op zich ook wel van wat variatie hou.

De laatste keer bezocht ik haar zo'n 5 maanden geleden.

Dus toen ik vorige week opeens zag dat het haar laatste werkdag was, moest ik toch even een traantje wegpinken. Niet letterlijk, maar ik vond het wel echt jammer.

Ondanks dat ik nu in een relatie zit en ondanks dat ik echt niet altijd bij haar langs ging maar ook veel andere dames bezocht, maar het stoppen van een dvp maakt het opeens heel definitief.

Ze was een favoriet van je, dit was haar vak maar ze leek je graag te mogen, hoe oprecht dat was weet je nooit zeker, maar 4 op de 5 dvp's bezoek ik maximaal 2-3 keer, dus 14 keer betekent wel echt dat iemand een mooi plekje in mijn top 10 heeft weten te bemachtigen.

Daar komt nog bij dat het de enige favoriete dvp was waar ik geen persoonlijk contact mee heb gehad.

Dat klinkt wat raar, maar dvp-bezoekjes vallen bij mij uiteen in drie categorieën.

- Dames die tegen vallen en die ik dus maar 1x bezoek.

- Dames die goed bevallen en die ik nog een paar keer bezoek, maar die hier maar kort zijn waardoor ik ze niet vaker kan zien (best veel dames zijn hier gewoon eenmalig 2-3 weken) of die na 2-4x toch niet blijven boeien.

- Dames die top zijn en die in mijn top 10 belanden.

Komt zo'n dame zelfs in de buurt van de top 5, dan maak ik bijna altijd de fout (of is het juist goed?) dat ik, indien ik op dat moment single ben, toch probeer of er in haar privé tijd iets mogelijk is.

Dat raad ik andere wandelaars overigens niet aan en ik doe het zelf ook maar zeer sporadisch, maar als ik een dame echt helemaal te gek vind kan ik bijna niet anders.

Als ze helemaal klopt qua sex, looks en type maakt het me verder ook geen bal uit dat ze een dvp is, want minder dan de helft van de dames heeft doelbewust voor dit beroep gekozen en slechts een klein deel daarvan doet het langer dan 1-3 jaar, dus in een vluchtige wereld is er eigenlijk altijd wel een beetje speling.

Met 3 dames die ooit in mijn top 4 stonden ben ik wel eens een avond gaan stappen, wat liep van drinken en dansen tot uit eten gaan tot een city trip.

Eentje werkte in Duitsland en bij haar bleef het een eenmalig iets (hoewel ik haar voordat ik in een relatie belandde wel bleef bezoeken), met een heb ik ongeveer een jaar gedate en met haar heb ik nog steeds goed contact (hoewel ze gestopt is) en een is mijn huidige vriendin (heeft het werk maar enkele weken gedaan).

De dame die onlangs stopte en die ik 14x bezocht heb stond in mijn top 4 en was de enige die ik niet heb benaderd buiten werktijd om iets af te spreken.

Waarom ik het bij haar niet probeerde weet ik eigenlijk niet.

Waarschijnlijk omdat ik ook wel aanvoelde dat haar benadering professioneel was, hoewel ze alles precies deed zoals ik het fijn/lekker vond en onze afspraakjes altijd erg relaxed verliepen.
De sex was altijd goed, de praatjes ervoor en erna waren gezellig, haar lichaam kwam precies overeen met wat ik aantrekkelijk vind.

Het zou wat plat zijn om te zeggen dat zij eigenlijk mijn ideale hoer was, maar omdat ik met haar niets ernaast heb geprobeerd en haar wel bleef bezoeken vind ik haar eigenlijk de meest kloppende 'dvp-ervaring'.

Hoe het bedoeld is zeg maar.

Met de dame met wie ik een jaar gedate heb kreeg ik uiteindelijk toch flinke ruzie, mijn huidige relatie deed het werk maar kort dus die bekijk ik meer als partner dan als ex-dvp en de Duitse dame had misschien de hoop dat ze een rijke man aan de haak had geslagen die af en toe wat duizendjes in een weekje samen weg wilde pompen terwijl ik een beetje verliefde gevoelens voor haar koesterde.

Maar met de dame die onlangs stopte (Natasha die samen met Alexa vanuit 1 huis werkte) bleef het altijd professioneel, maar was het wel direct vertrouwd en opwindend.

Een dame moet je type zijn en het enigszins onderkoelde van Natasha vond ik juist erg prettig. Je voelde dat ze precies wist wat ze deed.

Eigenlijk waren alle 14 bezoekjes redelijk hetzelfde, ik ging meestal maar een half uur langs, dat werd gaandeweg toch wel drie kwartier, en de opbouw van de sex veranderde niet omdat zij aanvoelde dat ik die volgorde gewoon het lekkerst vond.

Het zou me niets verbazen als ik zelfs iedere keer in dezelfde minuut klaar kwam. Zij deed haar werk maar mocht me wel, ik genoot van haar lichaam. Het voelde super vertrouwd, hoewel ik ook wel wist dat dat bij een dame die hier minstens 5 jaar gewerkt heeft en die toch flink wat klanten per dag had puur kwam doordat ze zeer vakkundig haar vak beoefende.

En toch gaf ze me het gevoel dat ik er uitsprong en precies die combi van geile sex, goede looks en je speciaal voelen zorgde voor haar top 4 notering, mijn 14 bezoekjes, weten dat ik haar niet moest benaderen voor een afspraakje buiten het werk om (ik twijfelde ook of ik dat wilde en ik denk dat ze het netjes geweigerd had, maar nooit gevraagd, dus dat kan ik niet weten) en mijn lichte melancholie nu.


Dat is een raar soort melancholie, want zoals gezegd, ik bevind me momenteel in een relatie, wandel nu dus niet eens en het waren gewoon erg fijne sex dates.

Maar doordat zij niet meer in Nederland werkt stopt het nu. En weet je dat je iemand waarschijnlijk nooit meer gaat zien. En dat vind ik toch jammer, moeilijk zelfs.

Dus heb ik haar een soort afscheids-app gestuurd. Die ze vriendelijk beantwoordde.

Het bovenstaande heb ik ook een beetje aan haar uitgelegd. Want ik vond het raar om te zeggen: Ik ga je missen want je tieten waren zo lekker, je pijpte zo goed en het was zo fijn om met je te neuken.

Maar dat was wel de hoofdmoot denk ik, want de gezellige gesprekjes vormden meer de intro's en outro's van mijn bezoekjes en als de sex niet geklopt had was ik niet terug gegaan.

Dat neemt niets af aan het feit dat ze me precies goed aanvoelde en dat vind ik een grote kwaliteit van een dvp.

En zelfs als ik terug denk aan mijn gewone relaties, toch een stuk of 10 (langere en kortere) zitten er maar weinig vrouwen tussen met wie de sex zonder uitzondering altijd top was.

Dus ja: Hoewel ik momenteel niet wandel, hoewel ik in een spannende relatie zit, hoewel het een professioneel contact was, toch ben ik melancholiek over het feit dat ze gestopt is in Nederland.

Jullie wel eens een vergelijkbare ervaring gehad bij een favoriete dvp die stopte?

Vast wel toch?
 
Laatst bewerkt:
Zeker herkenbaar. Zelf ook vaker meegemaakt dat een dame ineens stopte met dit werk. Maar het privé contact heb ik nooit gehad. Verder dan de afspraak maken via app is het niet gekomen. Een beetje zelfbescherming en ook gewoon de grens respecteren, het is uiteindelijk een dvp. Maar dat wil niet zeggen dat je niet gehecht raakt aan iemand. Vooral met de sluiting van het Zandpad in Utrecht heb ik het best moeilijk gehad.

Daar had ik ook echt een favoriete dvp. Ik denk nu nog wel eens aan haar. Ik was er toen best verdrietig over. Van haar had ik toevallig wel een telefoonnummer, maar nooit contact gelegd. Het loopt nu eenmaal vaak zo. Onderdeel van het wandelen. Het is vaak een dun lijntje, je bent toch een mens van vlees en bloed met bepaalde gevoelens.

Bij sommige dames denk ik wel eens, dat zou een vriendin van me kunnen zijn. Geen relatie materiaal, maar gewoon een goede vriendin. Omdat er gewoon een goede klik is naast alleen de seks. Want jazeker, dvps zijn boven alles ook gewoon mensen. En met sommige mensen ben je graag samen.
 
Totaal niet.
Beter voor jou dat je niet meer wandelt, wat een drama.
Hoezo drama?!

Ik geef toch aan dat het merendeel van de dames die ik bezocht gewoon dvp bezoekjes waren?!

Alleen als ze tot de absolute top behoorden gooide ik wel eens een visje uit.
En in 100% van de gevallen (3 op 3) ging de dame op mijn aanbod in.

Alleen heb ik er in de post bij gezegd dat lang niet iedere wandelaar dat zo moet doen, want zo is dvp's bezoeken eigenlijk niet bedoeld, dat snap ik ook wel.
De gemiddelde dvp zit niet te wachten op avances van een wandelaar.

Maar daar waar veel mannen vaak zeggen 'zij genoot er ook van' (waar ik dan weer mijn bedenkingen bij heb), ben ik volgens mij zelf toch wel redelijk in staat gebleken om intuïtief aan te voelen of een dame
niet zo goed in het vak paste, maar wel goed met mij klikte.

Vond ik zo'n dame dan helemaal te gek, dan waagde ik een poging.

Daar is weinig drama aan hoor. Mijn huidige relatie heb ik zo leren kennen en op die eerste betaalde ontmoeting na is er weinig anders dan bij andere relaties die ik had.

Alleen in het geval van de dame die onlangs gestopt is voelde ik aan dat ze zeker een favoriete dvp was, maar dat we naast het werk waarschijnlijk niet zouden gaan afspreken.
 
Laatst bewerkt:
Jullie wel eens een vergelijkbare ervaring gehad bij een favoriete dvp die stopte?
Mijn eerste bezoek bij een dame werd ook meteen mijn vaste dame.
Ik boekte altijd wel wat langere dates van 1,5 of 2 uur en nam al gauw wat hapjes mee. Later vonden de dates vaker bij mij thuis en begonnen we met een etentje, soms door mij gemaakt, soms besteld en een enkele keer uit eten. Het was een echte GFE maar zonder verliefde gevoelens.

Toen zij aangaf dat ze ging stoppen was ik echt wel een maandje of zo van slag. Ondanks dat onze dates gemiddeld eens in de 1,5 of 2 maanden plaats vonden voelde ik een leegte. We spreken nog steeds wel minimaal 1 keer per jaar af om bij te kletsen en dat is gewoon gezellig.

Nadat zij was gestopt had ik niet gedacht weer eens zo iets mee te maken en heb ook denk ik een jaar of 2 niet gedate. Toch via een review op Hookers in contact gekomen met een lieve leuke dame.

Om deze 2e en laatste vaste dame heb ik wel meer dan een traantje weg moeten pinken, maar dat heeft een andere reden, zelfs nu schieten mijn ogen nog vol terwijl ik dit typ.

Ik ben duidelijk niet het type van 'gewoon een ander'. Maar gelukkig zo veel mensen, zo veel wensen. Of er voor mij ooit een 3e vaste dame komt? De tijd zal het leren. Mocht het er van komen zal ik netjes een review schrijven (als zei daar mee instemt natuurlijk).
 
Precies!
'Enjoy it while it lasts'!
Kan het niet beter omschrijven
Met de ene dame vind je het leuker samen te zijn dan met de ander en kan je ''gehecht'' aan elkaar raken.
Dan is het inderdaad soms balen dat het onverwacht stopt, en dat het bij een vluchtig contact blijft. Dat is naar mijn mening als +10 jaar wandelaar het risico van deze hobby, accepteren en doorgaan.

Er komen wel weer nieuwe dames voorbij, of je hebt het geluk soms dat een dame weer ergens opduikt.

Ik heb geaccepteerd dat het vluchtige contacten zijn, en noem het negatief dat de basis van dit soort afspraken gewoon zakelijke deals zijn, en dat de dame na afloop je toch alweer vergeten is.
 
Laatst bewerkt:
Nog niet meegemaakt dat een vaste dame stopt. Maar bij mijn huidige favorieten hoop ik dat ze voorlopig nog niet stoppen of vertrekken naar buiten mijn regio. Daar zou ik toch wel serieus van balen... Bij 1 ook wel een beetje 'luduvudu' hebben, omdat we een heel fijne band hebben opgebouwd.
 
Is toch altijd wel leuk... dat een 'vaste DVP' je laat weten dat ze ermee stopt of weer vertrekt. Kan je nog een laatste keer een feestje bouwen!
 
Met Victoria , later Erzyli, had ik een goede klik, en zij had voor mij althans het droomlichaam (zie foto Avatar). Toen ze aangaf te stoppen vond ik het toch heel jammer. Een traanje heb ik (bij wijze van :) wel weggepinkt.
 
Klopt natuurlijk...
Maar... er komen er telkens ook weer nieuwe bij! Heb net gisteren weer een fantastische eerste date gehad! Lekker toch?

(En ook deze zal dit vast wel niet eeuwig blijven doen. Dat weet je eigenlijk toch al van het begin)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook wel van de vaste dames, maar merk ook dat er aan de ene kant nieuwe bijkomen, maar aan de andere kant dames 'afvallen'. Sommige dames die ik bezoek/bezocht zijn best in prijs gestegen laatste tijd. Ik zal ook ergens voor mezelf een streep moeten trekken. Doet me toch wel iets dat ik dan bepaalde dames zeer wss niet meer ga zien :(
 
Klopt natuurlijk...
Maar... er komen er telkens ook weer nieuwe bij! Heb net gisteren weer een fantastische eerste date gehad! Lekker toch?

(En ook deze zal dit vast wel niet eeuwig blijven doen. Dat weet je eigenlijk toch al van het begin)
Het is inderdaad een komen en gaan is in dit werk. En dat is ook prima. Maar soms heb je zo'n dame waar alles bij klopt, dan kan het toch wel heel jammer zijn. Een beetje alsof een goede vriend of vriendin uit je leven verdwijnt.

Het zal ook zeker per wandelaar anders zijn. Sommigen willen zo veel mogelijk verschillende dames bezoeken. Ikzelf plaats me in de categorie vaste klant. Steeds opnieuw uitproberen of het wat is of niet vind ik vermoeiend. En is ook niet zonder risico, slechte ervaringen genoeg gehad die dat onderschrijven.

Maar uiteindelijk ben ik het zeker met je eens. Het is een blijft betaalde seks en daarbij hoort vroeg of laat afscheid nemen bij. Als je die kans al krijgt, want soms zijn ze ineens vertrokken.
 
Altijd jammer als een vaste dvp ermee stopt maar de herinneringen blijven en dan wens ik haar gewoon het beste toe. Ik hou er ook altijd rekening mee dat elke ontmoeting de laatste kan zijn dus gewoon blijven genieten zonder al te persoonlijk of emotioneel betrokken te raken. Gelukkig genoeg andere vaste toppers op het lijstje dan doet het minder pijn als er eentje afvalt. En de zoektocht naar nieuw talent gaat bij mij gewoon door dus komen er weer andere liefjes bij. Je weet trouwens nooit hoe het leven loopt; op een dag kan ze ook zomaar weer plotseling voor je neus staan. Al een paar keer meegemaakt en ik maak het nog steeds mee.
 
Ik heb 20 jaar in Brazilië gewoond en denk dikwijls aan de dames die ik mis daar , soms als ik eraan denk staan de tranen mij in mijn ogen en douw ik een paar centen in mijn zak en ga met een rotgang aan de wandel om mijn verdriet te verneuken.
Ook veel in Brazilië geweest nog in de periode van discotheek Help in Rio! Denk daar heel vaak aan terug want die Braziliaanse dames dat is toch een wereld van verschil met Europa. Heb daar flink wat dames en meiden gescoord, en de sex is zo veel maal beter dan die van hier! Pro meiden en normale lokale dames. Heb ook het idee dat die meiden daar verschrikkelijk veel van sex houden! Voorbeeld is dat anale sex daar doodgewoon is! Waar vind je dat hier! Top tijd gehad daar! Ben van plan eind van dit jaar te gaan!
 
Ook veel in Brazilië geweest nog in de periode van discotheek Help in Rio! Denk daar heel vaak aan terug want die Braziliaanse dames dat is toch een wereld van verschil met Europa. Heb daar flink wat dames en meiden gescoord, en de sex is zo veel maal beter dan die van hier! Pro meiden en normale lokale dames. Heb ook het idee dat die meiden daar verschrikkelijk veel van sex houden! Voorbeeld is dat anale sex daar doodgewoon is! Waar vind je dat hier! Top tijd gehad daar! Ben van plan eind van dit jaar te gaan!
Ja zoals in elk land heeft het zijn goede en slechte dingen maar wat vrouwen betreft is het want heb in verschillende landen gewoond en dan ligt het erook aan waar je woont in Brazilië want het is een heel groot land dus overal zijn de dingen anders.

Alleen nooit trouwen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan