Een kijkje in mijn telefoon, de POSITIEVE editie.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Theguy

Meubelstuk
1.463
07/08/22
2.529
Ben alle negatieve shit in het andere topic zo zat. En als ik dan iets positiefs plaats is dat niet de bedoeling. Nou kijken of we hier ons eigen feestje kunnen beginnen.😄
Iedereen is hier welkom. Als het maar leuk en positief is. Zorg er wel voor dat je het een beetje discreet houd voor de ander. Kom maar op met met die berichten!
Screenshot_20250113_063752_WhatsApp.jpg

Screenshot_20250113_063741_WhatsApp.jpg
Zo kan het dus ook hé!

Laatst bewerkt:
Als het maar leuk en positief is. Zorg er wel voor dat je het een beetje discreet houd voor de ander. Kom maar op met met die berichten!

Zo kan het dus ook hé!
Kijk, daar hou ik wel van. Een stukje positiviteit! Ik ga ff speuren in m'n foon.
Lijkt als een friends with benefits op deze manier
Volgens mij zijn dit gewoon normale omgangsvormen hoor.
Dat andere topic is dus ook opgestart door een dvp en die moet haar gram hier halen. Gewoon laten gaan joh,
Volgens mij gaat het helemaal niet om gram halen, maar om te laten zien hoe triestig het gesteld is met de reacties van sommige heren. (correct me if I'm wrong, @MissM). Ik heb er in ieder geval van genoten. Zo dom, dat je er eigenlijk alleen maar om kunt lachen.

Samen met @Theguy en gelukkig veel anderen denk ik dat er wél ruimte is voor beleefde omgangsvormen in DVP-land

En nu positief: dit is geen eerste kennismaking, deze dame heb ik twee eerdere afspraken mee gehad, is geen FWB ofzo maar we voelen elkaar redelijk aan:

ChatMU1.jpgchatMU2.jpgchatMU3.jpgChatMU4.jpgChatMU5.jpg

Laatst bewerkt:
Dat andere topic is dus ook opgestart door een dvp en die moet haar gram hier halen. Gewoon laten gaan joh,
Je mag me best bij naam noemen hoor als je zo achter mijn rug om praat 😘

Maar "mijn gram halen"? Gram wat? 😂

Heb jij mij wel gezien op dit forum? Als ik mijn gram wilde halen dan was ik wel heeeeel anders geweest hier op het forum 😂

En FYI, dat topic is op aanvraag geopend, van jawel schrik niet, mannelijke leden 😱😱

Maar next time, tag me gewoon even ;)

Voor de vorm, ik heb ook gewoon leuke gesprekken met heren. Zowel 1 op 1 als in groepsverband.

Bijlagen

• Screenshot_20250113_135714_Telegram.jpg
    Screenshot_20250113_135714_Telegram.jpg
    92,9 KB · Weergaven: 102
  • IMG-20250113-WA0000.jpg
    IMG-20250113-WA0000.jpg
    160,5 KB · Weergaven: 99
  • Screenshot_20250113_135117_Telegram.jpg
    Screenshot_20250113_135117_Telegram.jpg
    120,6 KB · Weergaven: 101
  • Screenshot_20250113_135022_Telegram.jpg
    Screenshot_20250113_135022_Telegram.jpg
    102,1 KB · Weergaven: 99
@SjakievdHoek is je Duits zo goed of is het Google translate?

Oh, er zullen waarschijnlijk genoeg fouten in staan, maar ik red me vrij aardig in het Engels en Duits. Voor Translate ben ik in ieder geval te lui.
Tijdens het sexen vind ik Duits overigens echt vreselijk. Gelukkig weet ze dat, dus sexen gebeurt meestal in het engels, tenzij de opwinding te groot is 🤣

Ik spreek liever de taal der liefde :p

Als ik al die ellende in dat andere topic lees moest ik steeds denken aan het leuke contact dat ik met Floortje, Layla/Tiff, @Ami , @Emmiexx heb gehad. Wat een toppers!

Ook die meiden kregen/krijgen dagelijks bakken ellende over zich heen hoor. Het is ook echt niet normaal wat er allemaal voorbij komt, dat weet ik donders goed.
Des te leuker vind ik het als je wel leuk met elkaar kunt communiceren.
Tsja... merkt dus wel dat DVP's heel wat 'bagger' over zich heen krijgen...
Maar mijn WhatsApp staat vol leuke berichtjes!

Zo kan het toch ook!
Kom op Marco, geef ons eens een kijkje!
Ik merk bij mijzelf dat het best lastig om de discretie te behouden als je hier zoiets post. En eerlijk gezegd staan er momenteel ook wel wat chats in mijn mobiel die via tranlate gaan. Russisch en Braziliaans. Dat zal ik jullie niet aandoen!
Tegenwoordig ook leuk om z'n gifje te sturen van ik sta voor de deur ofzo. Dat werkt ook goed.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan