• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Een gewoon goede BJ + CIM

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nicknameless

Newbie
23
12/01/22
12
7
Ok heren. Hulp gevraagd.

Ik zoek een dame voor gewoon een goede BJ met CIM. Hoeft geen poespas bij. Niks sloppy. Geen anaal spel. Gewoon een echt lekkere pijpbeurt.

Beetje tussen Alkmaar. Hoofddorp en Almere zeg maar. Mag wel wat uitloop hebben trouwens.

Maar dan dus niet voor de hoofdprijs. Vluggertje tot half uurtje is prima.

Maar ik zie al prijzen met ++ voor extra services van €150 tot €200 voorbij komen. Dat gaat me te ver.

Wie heeft een goede tip?
 
Ja, een goede pijp beurt zonder condoom met cim is op de provincie Limburg na vrij lastig te vinden voor een normaal eerlijk bedrag! Ik ga daar tegenwoordig speciaal voor naar België of Duitsland! Duitsland moer je de weg weten, omdat de dames daar niet mee mogen adverteren, maar België is genoeg te vinden voor deze zaken op redlights.be
 
Ja, een goede pijp beurt zonder condoom met cim is op de provincie Limburg na vrij lastig te vinden voor een normaal eerlijk bedrag! Ik ga daar tegenwoordig speciaal voor naar België of Duitsland! Duitsland moer je de weg weten, omdat de dames daar niet mee mogen adverteren, maar België is genoeg te vinden voor deze zaken op redlights.be
Waar en bij wie in Limburg
 
Ok heren. Hulp gevraagd.

Ik zoek een dame voor gewoon een goede BJ met CIM. Hoeft geen poespas bij. Niks sloppy. Geen anaal spel. Gewoon een echt lekkere pijpbeurt.

Beetje tussen Alkmaar. Hoofddorp en Almere zeg maar. Mag wel wat uitloop hebben trouwens.

Maar dan dus niet voor de hoofdprijs. Vluggertje tot half uurtje is prima.

Maar ik zie al prijzen met ++ voor extra services van €150 tot €200 voorbij komen. Dat gaat me te ver.

Wie heeft een goede tip?
Een beetje uit de richting voor jou misschien (omgeving Utrecht) maar Leila pijpt geweldig!

 
Ik zag aan het eind van de reviews van haar dat ze gestopt is en ze stond ook niet op de lijst van dames op de website van het privehuis. Ben daar verder nooit geweest, maar zag wel goede reviews en neem nu aan dat ze daar niet meer is.
En inderdaad, een goede pzc + cim in jou 'driehoek' en vooral voor een redelijke prijs is moeilijk te vinden.
 
Ok heren. Hulp gevraagd.

Ik zoek een dame voor gewoon een goede BJ met CIM. Hoeft geen poespas bij. Niks sloppy. Geen anaal spel. Gewoon een echt lekkere pijpbeurt.

Beetje tussen Alkmaar. Hoofddorp en Almere zeg maar. Mag wel wat uitloop hebben trouwens.

Maar dan dus niet voor de hoofdprijs. Vluggertje tot half uurtje is prima.

Maar ik zie al prijzen met ++ voor extra services van €150 tot €200 voorbij komen. Dat gaat me te ver.

Wie heeft een goede tip?
Sofie uit Haarlem, Nederlandse dame. Lief mooi en zeer bedreven in BJ.
 
Terug
Bovenaan Onderaan