Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLastig te zeggen. Ik neig er ook naar om eerst hier te lezen over eerdere ervaringen, maar heb meegemaakt dat een negatieve recensie me heel lang weerhouden heeft om naar een dame te gaan. Uiteindelijk toch met haar afgesproken en kon me achteraf voor de kop slaan dat ik niet eerder bij haar langs was geweest! Negatieve recensie sloeg helemaal nergens op! Was een topdame.
Ben ik met je eens. En ik wil absoluut geen prijzendiscussie starten hier, maar als nieuweling gelijk 150 voor een half uur en 200 voor een uur vragen nodigt ook niet echt uit. Hoop wandelaren die zich afvragen of dat ze het wel waard is en hun geld zekerheidshalve besteden aan dames die het tot nu wel waar hebben gemaakt (wat ze dus enigszins aan de hand van bestaande recensies kunnen toetsen).Het is waar dat hoe meer positieve recensies er over een dame worden geschreven, het ook echt een goede dame is en de kans op een misstap bij deze dame veel kleiner is. Het geeft een zekerheid en daarmee is een 'nieuwe' dame zonder recensies altijd in het nadeel.
Ja, die neiging had ik ook nadat ik mijn eerste SVP (*) bezocht had. Maar toen bedacht ik dat ze niet van mijn incidentele bezoekjes kon leven, dus haar toch maar keurig een positieve recensie gegund.waar niemand een recensie overschrijft omdat ze de dame voor zichzelf willen houden