Ik wil nog wel een stapje verder gaan - de dingen die je omschrijft vind ik niet eens 'vies'. Was het laatst op een gangbang, een (laten we zeggen) 'wat vollere' vrouw was me aan het pijpen. Ik kwam een beetje recht om haar gezicht en schouders aan te raken, en door mijn wat ongemakkelijke houding kwam ik aan 1 kant onder haar oksel. Nou het was alsof ik mijn hand in een natte spons duwde, zo'n klotsende oksels had ze. Als ik dit van iemand anders zou lezen, zou ik er een beetje van in mijn mond over mijn nek gaan, maar op dat moment (en zelfs nu nog als ik eraan terug denk) - zo geil dat ik zo mogelijk nog stijver werd dan ik al was.
Ik vind al dat soort dingen waaruit blijkt dat we allemaal mensen zijn, en niet dicht geplamuurde simulacra ervan, super geil en waar ik juist de beste herinneringen aan het. Die keer dat een vrouw de slappe lach kreeg om haar eigen queefs, bijvoorbeeld. Of vrouwen die zich niet schamen voor hun keizersnedelitteken or striae. Niet dat ik ze erop uitzoek, maar gewoon - confidence is sexy.