jeroen3040
Stamgast
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/9867995-eefje
- Totale kosten (in euro)
- 240
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Eefje bezocht, zocht naar een NL dame met een slanke lichaam en een booty en zodoende kwam ik haar advertentie tegen.
Het is de dame van de foto's aardig maar zakelijk. Van te voren de mogelijkheden besproken en voor anaal (50 EUR) en pzc (20 EUR) extra betaald.
Ze ontving in een nette locatie goed bereikbaar en discreet.
Wat betreft de date ik vond het een prima date afspraken zijn nagekomen i.e. ben lekker zonder condoom gepijpt, de ballen werden ook goed meegenomen en heb haar in verschillende posities kunnen nemen en zodoende ook doggy afgemaakt.
Samengevat, leuke dame om te zien en mocht ik in de buurt zijn dan bezoek ik haar nog wel eens, gegeven haar prijs/service verhouding.
Het is de dame van de foto's aardig maar zakelijk. Van te voren de mogelijkheden besproken en voor anaal (50 EUR) en pzc (20 EUR) extra betaald.
Ze ontving in een nette locatie goed bereikbaar en discreet.
Wat betreft de date ik vond het een prima date afspraken zijn nagekomen i.e. ben lekker zonder condoom gepijpt, de ballen werden ook goed meegenomen en heb haar in verschillende posities kunnen nemen en zodoende ook doggy afgemaakt.
Samengevat, leuke dame om te zien en mocht ik in de buurt zijn dan bezoek ik haar nog wel eens, gegeven haar prijs/service verhouding.