Algemeen Edenshire - Showboat, Zaandijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Henry le Etalon

Stamgast
325
04/04/22
322
2
interesante nieuwe aankondiging, van een nieuwe organisatie (?) op 14 feb

Beetje weinig info over het feest zelf, welke dames, of hoeveel. Wel 3 tientjes aanbetalen, maar daar staat nog niks tegenover zo te zien

Weet er iemand meer?

BDSM spel
5,00 ster(ren)
interesante nieuwe aankondiging, van een nieuwe organisatie (?) op 14 feb

Beetje weinig info over het feest zelf, welke dames, of hoeveel. Wel 3 tientjes aanbetalen, maar daar staat nog niks tegenover zo te zien

Weet er iemand meer?

Afgaande op eigen beleving las ik daar onbedoeld "irritante" nieuwe aankondiging :). Vroeg me al af, zou dat Bobbi Eden zijn of zo? Zo ja dan heeft ze weinig gevoel voor stijl want mijn voorstel om haar sexbeurs om te dopen tot "Hof van Eden" kreeg destijds geen enkele respons.

Laatst bewerkt:
Vrijdag organiseren Moon en Roos 🌹 ook al een 'Zaanse matras' party op de showboot 🤗
Ja ik las deze oproep en was op zich wel geinreresserd. Moon stelt zich voor als een bekende in dit wereldje maar ik ken haar niet en kan ook niet echt iets snel vinden over haar op het forum. Ik vind het ook niet echt duidelijk wat ik kan verwachten die middag. Zijn er vaste dames aanwezig of alleen stellen en amateur dames? Doen Moon en Roos zelf gezellig mee? Vind de gok iets te groot en het aanmeld proces vond ik weining ruimte laten voor vragen dus ik wacht de eerste recentie maar even af. Of weet iemand meer?

Terug
Bovenaan Onderaan