Juist juist juist! En in een periode waarbij je minder neukt, zijn er genoeg mooie dvps waar je een leuke tijd mee kunt hebben in een uur.
Wat mij wel vaak opvalt aan wandelaren en alvast excuses aan diegene die hierdoor beledigd zijn: vele zijn dik en zien er niet uit. Je moet als man ervoor zorgen dat je 1) geen buikje hebt en het liefst een vetpercentage tussen de 10-15% hebt 2) verzorgd kapsel, als je kaal bent scheer je kop dan kaal, dat ziet er beter uit dan allemaal kale plekken tussen je haar 3) mooie getailleerde kleding.
Vanwege mijn borderline persoonlijkheidsstoornis heb ik alle drie doordat ik nooit een relatie zal hebben en het liefst elke week een andere meid neuk, ja dan moet je er wel goed uitzien maar dit is iets wat bij veel mannen serieus ontbreekt.
Als man moet het je nr 1 prioriteit zijn dat je lichaam er tip top uitziet en vooral heel fit. Hier geilen vrouwen ontzettend op en is wat mij betreft de belangrijkste factor als je geile seks wil met hoeren of niet-hoeren.