Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk voel me alles behalve kwetsbaar op een date. Ben nooit zenuwachtig op een date hoe knap een dame ook is. Maar ik snap je goed wij betalen dus voelen sommige dvp's zich te goed voor ons. Zulke dvp's zijn in mijn ogen niet bijster slim want met hun arrogantie bereiken ze niks behalve minder klanten.Dit doen de meeste, omdat je als het erop aankomt je de kwetsbaarste bent van de twee, en dat weten ze verdomd goed.
Of mss faked ze het gekreun wel om het mes nog wat dieper te duwen. Meiden die hard kreunen, daar heb ik altijd vraagtekens bij. Een versnelling van de ademhaling zegt me veel meer.ik vind het wel geil als dat arrogante wegsmelt in gekreun
Ik bedoel dus als in een privé huis komt met een illegale Latina met nog 4 andere mensen in de kamer ernaast je niet veel te vertellen hebt, dus al meerdere keren mee gemaakt, en mij boeit het niet, maar je zal maar in je Adam kostuum op bed liggen en door arrogantie begint de dvp te schreeuwen, dan voel je volgens mij niet prettig, het kan aan mijn liggenIk voel me alles behalve kwetsbaar op een date. Ben nooit zenuwachtig op een date hoe knap een dame ook is. Maar ik snap je goed wij betalen dus voelen sommige dvp's zich te goed voor ons. Zulke dvp's zijn in mijn ogen niet bijster slim want met hun arrogantie bereiken ze niks behalve minder klanten.
met privé huis bedoel ik dus het illegale circuit waar de dames werken, en als je dan toevallig wat doet waar de dame het niet eens is, en begint deze hard tegen je te praten, en dan door het kartonnen standaard bouwdeurtje , wordt iets in het portugees/spaans iets geroepen en dame antwoord met oke, in zulke situatie ben ik meestal dan niet blij.Een dvp die door arrogantie tegen je gaat schreeuwen in een privé huis…
Voor mij is het allemaal nieuw.
Nee, gelukkig nog nooit meegemaakt.
Ook een keer meegemaakt, spreek af, en de dame heeft honger, of ik frietjes (Brabant he) mee kon nemen, dus ik langs de plaatselijke kabab Ali en neem een schotel mee, kom ik aan nog geen 3 min later, en klaagt dat de frietjes taai zijn, en lust geen kabab, heb ik het zelf maar genuttigd, nog wel een goeie neuk sessie gehad, dat dan weer wel, denk wel met een knoflook kegel, maar daar had ik geen last van.Ah oke, dat snap ik!
Ik weet niet of arrogantie een rol speelt, maar dat de dames alles aan elkaar liegen om je zoveel mogelijk geld af te troggelen, zeker.
Ik had een leuke meid die koffie wilde, dus ik langs de coffee company, verse filterkoffie meegenomen.
Was duurder dan espresso. Ze vond het lekker, ik zei: gelukkig maar, want het was duurder dan espresso.
Gelijk boos, dat ik niet over geld moest praten want daar ging het niet om.
Nou, zei ik: koffie betaal je niet met een glimlach hè… JIJ drinkt koffie die IK betaal met geld dat IK heb verdiend. Dus ga nooit meer zeggen dat ik niet over geld moet praten.
Dst snapte ze. Ik heb daarna nooit meer iets meegenomen. En een extra dienst gebruikt zonder te betalen.
Ha ha!!
Het is wel goed met zo'n rare houding.
als ik dit lees vind ik het ook raar dat je meteen over "duurder dan espresso" begint en minstens net zo raar dat zij dan boos wordt... kan aan mij liggen maar als ik iets geef heb ik het nooit over hoeveel dat heeft gekostIk had een leuke meid die koffie wilde, dus ik langs de coffee company, verse filterkoffie meegenomen.
Was duurder dan espresso. Ze vond het lekker, ik zei: gelukkig maar, want het was duurder dan espresso.
Nou dit komt dan nadat ik vaak bijzondere hapjes heb gemaakt, vaak japanse zeewierhapjes heb meegenomen. Via mijn werk diverse exclusieve taartjes en gebakjes heb gekocht.als ik dit lees vind ik het ook raar dat je meteen over "duurder dan espresso" begint en minstens net zo raar dat zij dan boos wordt... kan aan mij liggen maar als ik iets geef heb ik het nooit over hoeveel dat heeft gekost
ik had een beetje het zelfde gevoel toen ik het las.als ik dit lees vind ik het ook raar dat je meteen over "duurder dan espresso" begint en minstens net zo raar dat zij dan boos wordt... kan aan mij liggen maar als ik iets geef heb ik het nooit over hoeveel dat heeft gekost
je hebt gelijk, ik was wat te voorbarig met mijn opmerkingDan even doorlezen.
Die zal ik nooit meer bezoeken.Hebben jullie ook weleens dvp meegemaakt die zich arrogant gedroeg tijdens een date alsof ze alles was. En hoe gaan jullie met zo'n dvp om?