DVP's die ook echt van lekkere sex houden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja heb ik toen gelezen. Superleuke post tussen al die negatieve shit die hier voorbijkomt.
Daar zeg je het! 'Negatieve shit"!

Aan al die 'online haters'... Als je nu een fractie van die tijd en energie zou besteden aan je eigen leven -en dat van de mensen om je heen- meer zinvol en aangenaam te maken... wat een verschil dat zou maken!

Daar zeg je het! 'Negatieve shit"!

Aan al die 'online haters'... Als je nu een fractie van die tijd en energie zou besteden aan je eigen leven -en dat van de mensen om je heen- meer zinvol en aangenaam te maken... wat een verschil dat zou maken!
Seg, wat bedenkingen uiten of een irritatie benoemen is nog geen online haat spuien hé. Hoeft ook niet per se een energie kost te zijn voor de poster. Het kan zelfs voor diegene waar het over gaat misschien nog nuttig blijken. Moet die natuurlijk wel open staan voor wat zelfreflectie 😅

Het weghalen (of laten weghalen) vind 'k meestal wat overdreven en vooral flauw.
Werkelijk? Mijn advies: Leer dan eerst een keertje een deftige selectie maken!
Langs de andere kant start je heel wat whem topics. Dus verwacht of hoop je toch dat iemand anders de selectie voor jou doet...

Langs de andere kant start je heel wat whem topics. Dus verwacht of hoop je toch dat iemand anders de selectie voor jou doet...
Ja! En... heb je al de resultaten gezien van die WHEM's?
Ruim minder dan 1 op 10 levert hoe dan ook iets op... En daarvan dan nog een groot deel 'Ik volg ook'... Dus...

Dit forum is -volgens mij- geven en nemen. En liefst in die volgorde. Als je dus behoorlijk wat geeft... mag je ook vragen. Maar zo'n WHEM levert wel bijzonder weinig op... helaas!

Ja! En... heb je al de resultaten gezien van die WHEM's?
Ruim minder dan 1 op 10 levert hoe dan ook iets op... En daarvan dan nog een groot deel 'Ik volg ook'... Dus...

Dit forum is -volgens mij- geven en nemen. En liefst in die volgorde. Als je dus behoorlijk wat geeft... mag je ook vragen. Maar zo'n WHEM levert wel bijzonder weinig op... helaas!
Van hoeveel recensies van een DVP ben je dan de topicstarter?

De wijsheid komt met de jaren... Alleen duurt het bij de ene wat langer dan de andere!
Ik heb het al vaker gezegd op dit forum en zal het hier nogmaals herhalen:

Dit forum is slechts een non representative steekproef van mensen die DvP bezoeken.

En dan heb ik het nog niet in eens over recensies,
Ja als meer mensen hier een (feitelijke) recensie zonder overbodige info neerzetten die negatief is, dan kan je jezelf even afvragen is dit een goeie of niet.

Maar de naakte waarheid is dat wanneer puntje bij paaltje komt, recensies helemaal geen fluit uitmaken.

En ook al heeft een dame heel goeie recensies dan kan het alsnog tegenvallen.
Plus en ik snap dat dit voor sommigen lastig om te horen maar niet iedere dame zit te wachten om hier besproken te worden(alsof ze is genomen door Eros himself).

Dus een medelid voor de voeten werpen dat ie kritischer moet zijn slaat echt als een tang op een varken.

Heb dr zelf ook ervaring mee helaas.
Dat jou dat (nog) niet is overkomen heeft echt helemaal niks met recensies op dit forum te maken en andere zaken.

Want uiteindelijk staat of valt het met de dame (en een klein deel van jezelf)
Daar verandert een waardeloze whem of recensie helemaal niks aan.

Laatst bewerkt:
Ik heb het al vaker gezegd op dit forum en zal het hier nogmaals herhalen:

Dit forum is slechts een non representative steekproef van mensen die DvP bezoeken.

En dan heb ik het nog niet in eens over recensies,
Ja als meer mensen hier een (feitelijke) recensie zonder overbodige info recensie neerzetten die negatief is, dan kan je jezelf even afvragen is dit een goeie of niet.

Maar de naakte waarheid is dat wanneer puntje bij paaltje komt, recensies helemaal geen fluit uitmaken.

En ook al heeft een dame heel goeie recensies dan kan het alsnog tegenvallen.
Plus en ik snap dat dit voor sommigen lastig om te horen maar niet iedere dame zit te wachten om hier besproken te worden(alsof ze zijn genomen door Eros himself).

Dus een medelid voor de voeten werpen dat ie kritischer moet zijn slaat echt als een tang op een varken.

Heb dr zelf ook ervaring mee helaas.
Dat jou dat (nog) niet is overkomen heeft echt helemaal niks met recensies op dit forum te maken en andere zaken.

Want uiteindelijk staat of valt het met de dame (en een klein deel van jezelf)
Daar verandert een waardeloze whem of recensie helemaal niks aan.
Amen!

Het probleem met dvp's is dat ze dagelijks seks hebben dus veel zin in seks hebben ze vaak niet. Je moet ook het geluk hebben dat je in de smaak valt als klant. Het ligt dus aan de situatie wanneer je de dvp treft en of er een klik onstaat tussen jou en de dvp.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan