Dvp’s die zuinig doen met condooms.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
3.389
09/10/21
4.739
20
Ik ben vast niet de enige die het heeft meegemaakt dvp's die zuinig zijn met hun condooms. Even een voorbeeld je neukt de dame in kwestie en je wilt dan even gepijpt worden maar de dame weigert dan, snap ik heel goed want het condoom is natuurlijk vies maar dan zeg ik tegen haar pak een andere condoom maar ze weigert. En nee het was niet het laatste condoom want op tafel lag nog een pak vol. Kijk bij een vluggertje snap ik dat wel maar als je voor een uurtje gaat dan verwacht ik geen gierigheid van een dvp.

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha. Zoiets echt nooit meegemaakt. Eerder dat het condoom af gaat voor het pijpen en ze vervolgens een nieuwe pakt.

You get what you give.

Laatst bewerkt:
Ik ben vast niet de enige die het heeft meegemaakt dvp's die zuinig zijn met hun condooms. Even een voorbeeld je neukt de dame in kwestie en je wilt dan even gepijpt worden maar de dame weigert dan, snap ik heel goed want het condoom is natuurlijk vies maar dan zeg ik tegen haar pak een andere condoom maar ze weigert dan. En nee het was niet het laatste condoom want op tafel lag nog een pak vol. Kijk bij een vluggertje snap ik dat wel maar als je voor een uurtje gaat dan verwacht ik geen gierigheid van een dvp.
Ik weet niet welke dames jij bezoekt maar dit nog nooit meegemaakt

Ik herken dit ook niet. Wel eens het tegenovergestelde meegemaakt, dat een meisje juist te veel condooms gebruikte: er moest ineens van condoom gewisseld worden tijdens het neuken (bang voor een klapper, ofzo). Meerdere keren zelfs. 'After few minutes condom no more good.'
Dat is niet echt een turn-on gebleken, zal ik maar zeggen. :rolleyes:

Zeker. Ik probeerde dat ook duidelijk te maken, maar met antwoorden als 'no no, I know this best' en 'my friend had big problem with this' verloopt het gesprek moeizaam. Sowieso is een gesprek niet wat je wilt als je net goed bezig bent.
Het was verder niet zo erg hoor, ze was heel aardig en we hebben gewoon andere dingen gedaan, ze was heel vaardig met haar mond dus ik vermaakte me toch wel.
Maar het is er wel eentje die ik onthoud, ondanks dat het jaren terug is. Je verwacht toch niet dat iemand in dit vak zo onwetend (of zo bang) is over iets dat ze de hele dag doet...

@Rimon : ook ik heb nog nooit meegemaakt dat een DVP moeilijk gaat doen over het gebruik van meerdere condooms tijdens een bezoekje van één of meerdere uren.

Het is vanuit meerdere optieken ook vreemd te noemen als een DVP uit zuinigheid dat niet wilt, m.n. als er >15 minuten achter elkaar wordt geneukt (o.a. Sense schrijft voor om dan een nieuwe te pakken), maar ook als ze daarover moeilijk gaat doen bij het wisselen tussen handelingen en iemand uit veiligheid daarop staat.

Iedereen kan bulk-verpakkingen á 1000 stuks kopen, dus ook DVP's, dan kost zo'n rubbertje pakweg €0,10. Het zou dan ook hypocriet zijn als een DVP uit pure zuinigheid weigert meerdere condooms te gebruiken. Die tientallen centen vallen immers toch in het niet tegen de €200-€250 (of meer) die ze p.u. verdienen.

Soort zoekt soort
1x maar meegemaakt in mijn hele wandel carrière en jij mag dat zeggen kan er zelf ook om lachen. Als ze nou van tevoren had gezegd dat ze moeilijk doet om een extra condoom dan had ik haar een paar euro extra gegeven zo moeilijk zo gierig ben ik niet.😁

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe zijn de prijzen in België nog steeds 150€?
Privé huis met goede reputatie op 5 km van mijn deur 140€(TZ en PZC inbegrepen)

Verder vind je hier in de streek heel goede service voor 150/200€ zonder dat er extra's aangerekend worden voor de meeste dingen (enkel anaal of andere minder courante dingen)

Dit zijn dan Vlaamse dames die goede service leveren, aangenaam in de omgang zijn, niet op de klok kijken en die zelf ook graag meegenieten.

Dus we kunnen zeker niet klagen

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan