WHEM Duszka

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben geweest. Voor de petite lover wel een leuke dame. Verwacht niet iets speciaals. Standaard pijp en neukwerk.

Ze ontvangt aan een zijweg van de Neherkade in Den Haag.

Kon het eerst niet vinden, uiteindelijk gevonden deed de bel het niet. Uiteindelijk wel binnengekomen

Een leuke goedlachse dame doet open in een hotponts en spaghetti topje. Terwijl ik naar binnenloop zie ik nog een dame wellicht werken ze daar met zijn 2en.

Ik naar de woonkamer enn betaal haar netjes, ik dacht nog is ze het wel waard, maar altijd zo een petite dame willen neuken. Dus toch netjes betaald.

Eenmaal waren we uitgekleed zag ik bij haar pussy, kont en okselhaar. Minpuntje, ga liggen op de slaapbank is half kapot minputje, muziek te hard minpuntje heb gezegd doe wat zachter maar dat is dus om het geluid te dempen.

Eenmaal op de slaapbank begon ze te pijpen, na elke lik veegde ze het af. Ik zeg doe normaal en leg de tissue weg.

Vervolgens doet ze glijmiddel op me pik. Ik zeg hoho, waar is cd, hup pakken en omdoen.
Daarna neuken, ik moet zeggen het neuken was standaard maar vond wel lekker. Ik heb haar opgetild en staand geneukt. Minpuntje is dat ze haar ogen dichthoudt. Klaar gekomen in Doggystyle.

Tijdens het neuken, kwam haar vriendin 2x de woonkamer inlopen, vond ik wel geil ik zei blijf maar, kan je kijken hoe ik haar neuk. Ze zei straks als ze klaar is met haar klant. Dus in de ander wordt ook geneukt. Drm muziek hard.

De reden dat ik ben geweest, puur voor de petite.
Ze doet bare, wat ik heb overgeslagen. Ik zou dat iedereen wel afraden.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan