- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/5213691-dusty
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Dusty/Roxanna meerdere keren bezocht het afgelopen jaar.
Mijn voorkeur is in principe Aziatisch, maar voor deze Brunette een uitzondering gemaakt.
Afspraak makkelijk gemaakt via Email en daarna Whatsapp.
Ontvangt in een net Appartement in Ridderkerk. Er zijn Honden aanwezig, maar die werden netjes in de Woonkamer gehouden.
Na binnenkomst kreeg ik een Tongzoen wat naar meer smaakte. Eerst op mijn verzoek samen Gedouched. Dusty is erg slank en heeft mooie natuurlijke borsten.
Elkaar lekker ingezeept. Zij heeft mij eerst onder de douche lekker gepijpt en zijn toen op bed verder gegaan. Standje 69 waar wij beiden van konden genieten.
Vervolgens in missionaris geneukt. Na het klaarkomen nog even op bed gelegen. Niet lang erna begon zij mij weer te pijpen en kreeg mij verrassend genoeg weer op sterkte. Dusty heeft een aantrekkelijk gezicht en een ondeugende blik waarmee zij mij erg geil aankeek. Het duurde dus ook niet lang voor ik weer klaarkwam.
Ben zeker een uur binnen geweest.
Ben er nu 3 x geweest en zal er zeker terugkomen.
Mijn voorkeur is in principe Aziatisch, maar voor deze Brunette een uitzondering gemaakt.
Afspraak makkelijk gemaakt via Email en daarna Whatsapp.
Ontvangt in een net Appartement in Ridderkerk. Er zijn Honden aanwezig, maar die werden netjes in de Woonkamer gehouden.
Na binnenkomst kreeg ik een Tongzoen wat naar meer smaakte. Eerst op mijn verzoek samen Gedouched. Dusty is erg slank en heeft mooie natuurlijke borsten.
Elkaar lekker ingezeept. Zij heeft mij eerst onder de douche lekker gepijpt en zijn toen op bed verder gegaan. Standje 69 waar wij beiden van konden genieten.
Vervolgens in missionaris geneukt. Na het klaarkomen nog even op bed gelegen. Niet lang erna begon zij mij weer te pijpen en kreeg mij verrassend genoeg weer op sterkte. Dusty heeft een aantrekkelijk gezicht en een ondeugende blik waarmee zij mij erg geil aankeek. Het duurde dus ook niet lang voor ik weer klaarkwam.
Ben zeker een uur binnen geweest.
Ben er nu 3 x geweest en zal er zeker terugkomen.