- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/come-fuck-my-big-tits-3.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
Hier zijn we weer lol. Mijn oog was op een latina gevallen in Hasselt. Ze adverteerde eerst als Sandy misschien kunnen jullie dit samen voegen. Maar de reden dat ik dit nieuw topic maak is dat ik denk dat ze Sandy haar foto's gebruikt maar het is ze niet. Ofwel heeft ze Sandy opgegeten want de dame op de foto's pas wel 3 keer in diegene die vandaag de deur open deed. Ze is wel een Braziliaanse maar zeker geen 25 jaar meer eind 30 begin 40. Best wel een zelfingenomen indruk en ja hoor…. bandwerk. Ik had me al moeten omdraaien toen ze open deed maar ze bleef achter de deur staan en ik zag haar gezicht in het duister leek ze er wel wat op dus ik dacht het is koud snel naar binnen. De kamagra was zijn werk al aan het doen. Maar toen ik eenmaal binnen was viel me de mond open. Sorry hoor een paar kg extra maar deze is drie keer zo dik zal gerust tegen de 100kg aan gaan. Dus als je ernaar toe wil op basis van de foto's dan zou ik deze maar skippen. Ik zei dan maar half uurtje in de hoop nog ergens anders terecht te kunnen en het leek goed te komen want ze begon onmiddellijk aan mijn broek te prullen en zag ook dat de kamagra van top kwaliteit was lol. Maar niets was minder waar. Pijpen was 10 seconden en zonder gevoel. Ze adverteerde zonder condoom maar ook daarover moeten discussiëren. Let op ze probeerd daar extra voor te tellen maar gewoon op je strepen staan. Voor de sex ging ze op haar rug liggen en de typische come bb. Hier weer gejaagd ik wou een andere positie maar 20 extra zei ze. Nja laat dan maar. Tongzoenen kan maar 50 extra dan mocht ook een extra positie. Laat dat dan ook maar. Ma een paar seconden was het come baby come for me. Dat maakte alleen maar dat het nog langer duurde. Baby time zei ze en toen was het voorbij voor mij de mood was eruit. Ik vroeg of ze wou pijpen maar dat kon ook alleen maar voor jawel 50 extra dan mocht ik nog een half uurtje langer blijven. Ik heb gezegd nee is ok ik ga waarop ze niet protesteerde en alvast de volgende klant begon te regelen met haar telefonist. Hij was blijkbaar al daar dus dat vond ik ook al erg vervelend dat die buiten stond te wachten. De anderen waar ik in geïnteresseerd was reageerden niet dus ben ik maar huiswaarts gegaan. Morgen opnieuw op pad