Recensie Doris, Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MarcoBrabant

Newbie
5
15/08/24
1
2
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/massage-seks-all-in_7658449
Totale kosten (in euro)
150
Nou hier mijn eerste recensie onder mijn nieuwe naam. Oude account tijd terug verwijderd.
Maar om te starten: ik was heel tevreden!
Doris ontvangt in arnhem in een groot (oud) pand. Het was (Betaald) parkeren in de buurt en dat was vrijdagavond héél lastig, alles vol.
Ze leek niet op de dame van de foto, die heeft een meer aziatisch uiterlijk vind ik. Maar ze heeft een knap gezicht. Vrij strak bovenlichaam met mooie natuurlijke borsten! Maar een hele dikke kont! Zo een waar je een glas bier op kunt zetten!
Dus dat is niet helemaal mijn ding. Maar toch voelde ik me op mijn gemak bij haar en heeft ze een lieve uitstraling. Ze praat redelijk Nederlands. Wel vond ik het vervelend dat we zachtjes moesten doen, ook tijdens de seks, dus er was heel weinig passie.
De massage was erg goed vond ik. En vervolgens omdraaien en mijn grote vriend masseerde ze vakkundig. Pijpen was niet bijzonder, weinig variatie en passie. Toen kwam ze bovenop zitten, vrij gewoontjes. Toen in doggy afgemaakt en kapotje vol gespoten. Daarna werd alles netjes schoongemaakt.
Al met al een prima ervaring voor een redelijk schappelijke prijs. Wie weet dat ik nog eens terugga. Maar je moet geen topmodel verwachten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan