Recensie Dominique, Amersfoort Privé, Amersfoort 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Genietend Lid

Wandelaar
42
18/07/23
72
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.privehuisamersfoort.nl/Dominique/
Totale kosten (in euro)
280
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vroegàh, zocht ik mijn geil vooral in privéhuizen. Mijn favorieten waren Utrecht Privé en Vlasakkerweg in Amersfoort. De laatste jaren echter, bezocht ik bijna alleen maar vrouwen via kinky die aan privéontvangst doen. En dan bij voorkeur Midden/Oost-Europees.
Een paar maanden geleden zag ik op Kinky de advertentie van Mila staan. Een Oost-Europese dame en ze ontving in Amersfoort. Via de app vertelde ze dat ze in privéhuis Amersfoort Privé werkt. Na enige aarzeling dan toch maar Mila bezocht in dit redelijk gezellige, maar toch ook wel een beetje armoedige huis.

Dat beviel zo goed, dat ik Mila een keer of 4 bezocht heb. Maar de laatste weken werkt ze bijna niet meer, dus heb ik een aantal andere vrouwen uit deze stal gedaan.
Één daarvan is Dominique.
En ze is wat mij betreft een recensie waard.

Uit ervaring weet ik inmiddels, dat bij dit huis, de eigenschappen van de dames waarmee geadverteerd word, niet altijd overeenkomen met de werkelijkheid.
Ik bel altijd van te voren om af te spreken en deze keer ook. Dus toch wel weer afwachten wat er binnenkomt lopen in de voorstelkamer. Fijn, ze was de voorspiegelde jongedame. Alleen, mijn hemel! Zelden een meid zo stuurs zien kijken! Nou weet ik dat vrouwen uit Oost-Europa dat vaker doen, maar dit had ik zelden en misschien wel nog nooit meegemaakt. Alsof ik zojuist haar favoriete huisdier had doodgeschopt🤣
Maar ik ben niet van gisteren en heb genoeg ervaring om te weten dat het verder niet veel hoeft te betekenen. En sterker nog; de sex kan geweldig zijn bij dames die zo kijken.

Op de kamer aangekomen bleef ze mega chagrijnig uit haar sexy doppen staren en vertelde ze me dat ze zelf niet 'on top' gaat. En verder dat pzc €40 was. Beffen €50. En anaal €100.
Anaal, daar was ik blij mee! Had met de trap oplopen al bedacht dat ik graag mijn penis in haar mooie, kleine, ronde kontje wilde stoppen.
Gekozen voor pzc en anaal en nadat we allebei gedoucht hadden begonnen we met strelen en een beetje voelen. Liggend op mijn rug pijpte ze me heerlijk rustig met veel gevoel zonder rubber. Na 5 min. zin in neuken en ging voor doggy. Fuck wat is het lekker om haar van achteren in haar kutje te neuken. Ik had een mooi uitzicht op haar sexy, jonge lichaam en haar poesje voelde heerlijk aan. Bovendien keek ze me, via de spiegel, aan met haar onvoorstelbare geile gezicht en sexy ogen.

De klapper kwam toen ik vroeg of ze klaar was voor anaal. Ze smeerde met wat glijmiddel en stak haar lekkere neukreet naar achteren de lucht in. Met beide handen trok ze haar anus wat uit elkaar. Zachtjes duwde ik mijn eikel steeds dieper naar binnen. En OMG, wat lekker! Ik heb toch best veel anaal geneukt in mijn leven, maar zo lekker als bij deze dame kan ik me gewoon niet herinneren! Strak maar niet te strak. Mocht tot aan mijn ballen erin en ik ben bovengemiddeld geschapen. Tot mijn eikel eruit en weer diep erin. Van links naar rechts. En des te harder ik pompte, des te liever ze het had. En ondertussen keek ze me weer megageil aan via de spiegel met haar sexy ogen.

Heerlijk mijn zak geleegd en nog ff gekletst en geknuffeld. Vooral van mijn massage leek ze te genieten. Ze kwam uiteindelijk ook los en begon uit zichzelf over koetjes en kalfjes te ouwehoeren.

Al met al voor mij een topper, deze naar eigen zeggen 20-jarige Poolse dame die ABN spreekt.
Maar ik kan me heel goed voorstellen dat een andere wandelaar haar misschien wel helemaal niks vindt!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan