Recensie Dolly, Temptation, Deventer 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dann90

Wandelaar
56
30/01/23
50
10
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.salontemptation.nl/dames/dolly/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na lange tijd weer eens Salon Temptation bezocht en het was mij het weer helemaal waard.

Dit keer had ik een afspraak staan met Dolly. Nog geen reviews, maar wat een heerlijke dame op de foto's.
En in het echt bleek het nog een veel mooiere dame dan ik had voorgesteld.
Een heerlijk figuur met een ronde kont, 2 prachtige grote borsten en een knap koppie.
Enige nadeel, ze spreekt geen Nederlands. Was mij nog niet eerder overkomen bij Temptation.

De massage zelf vond ik echt heerlijk, ze bouwde langzaam de spanning steeds verder op en wist wel hoe mij op te geilen.
Zal één ding uitlichten en de rest zal je toch zelf moeten ervaren: Eenmaal op mijn rug liggend kwam ze met haar knieën tussen mijn benen en ging ze met haar borsten hangend over mijn kleine heer heen. Als je een borstenman bent, ben jij bij deze dame echt aan het goede adres. Ik heb ze nog niet eerder zo mooi gezien en zo fijn gevoeld. enfin, de rest moet je zelf maar ervaren.

Overall was ik zeker heel tevreden, enige reden dat ik het 4 ipv 5 sterren geef is dat het voor mij net iets te zakelijk over kwam. Alleen tijdens de massage had je het idee dat ze erin zat, en daarvoor en daarna was het vrij koeltjes. Heb wel eens nog betere massages gehad dus vandaar geen 5 uit 5. Voor de rest echt een topervaring gehad.

Terug
Bovenaan Onderaan