Niets zo vervelend als een cynische, doorleefde boomer die zijn eigen persoonlijke frustraties over leven en liefde projecteert op anderen die er niet met een zwartgallige, gitzwarte instelling in staan. Zo van: 'ik heb er een puinhoop van gemaakt' of 'ik heb een nare relatie gehad' en nu moet ieder ander het idee opgedrongen worden dat relaties -en vrouwen in het algemeen- giftig en onwenselijk zijn. Zie ook de hierboven gemaakte 'grappen' over vrouwen als verwende rotbeesten die je alleen dulden als je iets voor ze kunt betekenen. Tja, ik ben wellicht van een andere generatie; die dat soort seksistische, misogyne onzin niet grappig vindt; van die 'onder de plak zitten' boomer-grappen met een baard met vileine vrouwonvriendelijke ondertoon. Nee, in tegenstelling tot jou heb ik geen vijandige gevoelens tegenover vrouwen. Maar dat heeft niets te maken met een jongere leeftijd (ben midden-dertig. trouwens) of idealistisch zijn, maar met realistisch zijn, en beseffen dat mijn persoonlijke falen niet af hoeft te stralen op de halve wereldbevolking. Iets waar jij nog veel van zou kunnen leren. M.a.w. dat jij geen gebalanceerde relatie kon onderhouden op basis van wederzijds respect, acceptatie, liefde en vertrouwen wil niet zeggen dat miljoenen mensen dat niet kunnen -- dat doen ze namelijk dagelijks.