Doet het jullie iets of niets?

• Onderwerp starter Voormalig lid 3794
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 3794

Guest
Naar aanleiding van men rant in mijn andere topic, vroeg ik me toch iets af.

Je gaat naar de ramen, je ziet iemand die sexy, knap is en je wilt/gaat naar binnen.
Of je checkt redlights of kinky en je ziet iemand en hop je wilt een afspraak maken.

Mijn vraag :
Doet het iets met je dat je weet dat dat deze dame eigenlijk in het echte leven nooit naar je zou omzien?
Ze kan zo vriendelijk zijn als ze wilt en de service is perfect, maar doet het je niets dat ze mss gedegouteerd van je is?
Eens je buiten bent denkt van "Sjeez ... that guy".
De gedachten when postnutclarity strikes hard. Dat je eigenlijk "niets" hebt.
Of sta je daar niet bij stil en ignorance is bliss?

'Gedegouteerd van je is' = 'ze walgt van je'

Even vertalen voor onze niet-Vlaamse vrienden. Maar ik hou van het Vlaams, hoor! ?

Ik sta daar eigenlijk niet zo bij stil. Kijk, als ik in het gewone leven in staat was een leuk meisje te vinden om een (seksuele) relatie mee te beginnen, zou ik überhaupt geen dames van plezier bezoeken. Voor mij is deze hele onderneming dus al geboren uit dat feit dat de vrouwen niet naar me omzien. Hard gezegd ben ik dat al gewend en daardoor sta ik er bij de 'profs' niet meer bij stil. Geld stelt mij in staat intimiteit te kopen, al is het dan ersatz-intimiteit. Daar geniet ik van zolang ik bij een dvp ben. Wat ze daarna van me denkt moet ze zelf weten.

Heel flauw maar stiekem is het ook een geile gedachte?
Niet om arrogant te zijn, maar ik heb wel heel veel
"kansen" gehad waaruit blijkt dat het met mij wel meevalt.
Ik heb ook wel eens met dames over dit soort dingen gesproken. En ik denk dat uiterlijk of leeftijd niet de voornaamste reden van walging is. Ik denk 1 houding naar de dame en 2 hygiene en zelfs in die volgorde.
Vrouwen kijken anders naar mannen dan mannen naar vrouwen.
Ik denk dat als je niet wilt dat ze van je walgen, laat zien dat je ze respecteert, wees schoon, maak een praatje, toon interesse...... Wees een mens

Hebben jullie in België aan drie officiële talen nog niet genoeg dat de helft van de vraag in het Engels gesteld moet worden?

Het antwoord is overigens nee wat mij betreft , je betaalt een professional voor een dienst en dat is eigenlijk de hele transactie
Of die dame in haar vrije tijd wel of niet met mij om zou willen gaan is van ondergeschikt belang , ik wil namelijk niet met haar trouwen of een serieuze relatie met haar opbouwen dus waarom zou ik van haar verwachten dat ze dat met mij wel wil?

Bij een dvp gedraag ik me net zo normaal en beleefd als bij om het even welke andere middenstander waar ik iets bij koop of huur en ze zien me allemaal even graag terugkomen

Bang dat ze van me walgen hoef ik niet te zijn en als ze dat toch doen , is het niet mijn probleem

Denk niet dat de dames van ons walgen. Er is nog veel ruimte tussen 'niet mijn partner voor de rest van mijn leven' en 'walgen van'.
Verder zie ik het, zoals hier al meer beschreven, als een dienst waar we beide plezier van hebben. En door me normaal en netjes te gedragen heb ik met een aantal dames leuk contact. Waarbij het vooral gedurende het bezoek leuk is en daarna, tot het volgende bezoek, uit het hoofd zetten.
Zoals een van de dames ooit vertelde: je betaalt ons niet voor het samenzijn maar om weer vrij te vertrekken. In mijn situatie (met vaste partner) wel zo prettig.

Ach, uit de statistieken van tinder blijkt dat 20% van de mannen 80% van de vrouwen beukt. Dus de kans op seks was al niet hoog

Ja je kan het hele date gebeuren natuurlijk zo modern maken als je maar wil met Tinder of om het even welke app of datingsite ook maar het draait nog steeds om dezelfde basis principes als waar de holbewoners al mee te maken hadden

Man wil lekker wijf , Vrouw wil knappe vent , als je in de kroeg of in de disco weinig of geen succes hebt met versieren zal je daar op Tinder ook problemen mee hebben
Vroeger las je altijd in van die vrouwenblaadjes dat zowat elke meid haar ideale partner een man was met wie je een goed gesprek kon voeren , die een schouder had waar je op kon uithuilen , die hielp met de afwas , attent was en lekker rook en goede manieren had
Als ze dan zaterdagavond naar de disco gingen lieten ze zich achter het fietsenhok helemaal uit elkaar trekken door de eerste de beste die het Wilhelmus kon boeren maar toevallig mooie pretoogjes had en zijn haar leuk had zitten
Mensen zijn nu eenmaal op uiterlijke schoonheid ingesteld
Ook lelijke vrouwen kunnen op zowat elk moment dat ze er zin in hebben seks krijgen , mannen zullen zich er voor uit moeten sloven en er veel tijd en energie in moeten steken , of ervoor betalen natuurlijk

Betaal je voor seks dan krijg je seks , niet meer maar ook niet minder
Hoewel er best dvp's zullen zijn waarbij je je hart uit kan storten en een relatie op wat voor manier dan ook op kan bouwen ben je daar in principe niet aan het juiste adres voor als dat is wat je zoekt

Ik zie het vergelijkbaar als dat je naar de kapper gaat. Ga je naar een onbekende kapper of kapster, zal deze vaak vriendlijk zijn (uitzonderingen daargelaten) en zul je er weg gaan met een tevreden gevoel omdat je weer netjes geknipt bent. De band tussen jou en die kapper is puur professioneel, maar meestal niet onprettig. Wat hij/zij denkt als je weg bent zal jou een rotzorg zijn…..

Je gaat terug naar die kapper als het contact fijn was en als je er elke maand terug gaat bouw je een band op waardoor je elkaar beter kunt leren kennen en dan kom je er snel genoeg achter of het gespeeld is of dat het oprecht is.

Persoonlijk merk ik dat al vanaf de eerste date…. Hoe? de ogen…. In de ogen lees je altijd af of het oprecht is of gespeeld.

Ik zie het vergelijkbaar als dat je naar de kapper gaat. Ga je naar een onbekende kapper of kapster, zal deze vaak vriendlijk zijn (uitzonderingen daargelaten) en zul je er weg gaan met een tevreden gevoel omdat je weer netjes geknipt bent. De band tussen jou en die kapper is puur professioneel, maar meestal niet onprettig. Wat hij/zij denkt als je weg bent zal jou een rotzorg zijn…..

Je gaat terug naar die kapper als het contact fijn was en als je er elke maand terug gaat bouw je een band op waardoor je elkaar beter kunt leren kennen en dan kom je er snel genoeg achter of het gespeeld is of dat het oprecht is.

Persoonlijk merk ik dat al vanaf de eerste date…. Hoe? de ogen…. In de ogen lees je altijd af of het oprecht is of gespeeld.
Ik heb het liefst een kapster met een paar grote jetsers die lekker tegen mijn nek aan schuren als ze achter me staat

Dat wat je (onbewust) wil\zoekt in het dvp bezoek ga je daar niet terugvinden. Uiteindelijk moet je je beseffen dat het een zakelijke transactie betreft, waarvoor je betaalt voor half\uur\uren intiem gezelschap, als je dat niet los van elkaar kan zien moet je er niet aan beginnen. Met de ene dame zal het bij 1 keer blijven omdat ze puur zakelijk is, en met de ander heb je misschien een prettiger contact. Is het het laatste dan is het mooi meegenomen en kan je die nog een keer bezoeken. En wat de dame achteraf van me vind? Heel egoïstisch gezegd is dat haar probleem. Als ze me niks vind kan ze de volgende keer altijd nee zeggen(ik bezoek alleen privehuizen). De illusie dat er misschien meer kan onstaan dan alleen een betaalde dienst, heb ik totaal niet. Zij kent mij niet volledig en ik haar ook niet(al denken sommige dames dat dat na een paar dates wel zo is ). Ik ga netjes met de dame om, ik heb ook geen bijzondere wensen, en ik zorg vooraf dat mijn hygiëne in orde is. Ik denk dat als je daar op let dat je ver zit van ''walgen van''

Ik ben al lange tijd vrijgezel, en ben ook niet het type die een dame meesleurt uit de kroeg, van een feestje voor een onenight stand. Dit is voor mij een praktische oplossing voor het vervullen van de seksuele behoeftes. Hoe spannend en leuk, ik zou de hobby graag ruilen voor een vaste relatie en het dvp bezoek onmiddelijk laten vallen als dat gebeurt.

Laatst bewerkt:
Je neemt wat aannames door er van uit te gaan dat een DVP in het echte leven je nooit zal zien staan of dat ze van je walgen. Dat lijkt meer te zeggen over je gevoel van eigenwaarde dan over de dames. Ik heb geen idee wat de DVP's die ik bezoek van me vinden en kan me er eerlijk gezegd ook niet zo druk om maken. Ze lijken me in ieder geval graag te zien en of dat nou gespeeld is of niet maakt mij niet uit. Sommige zullen me misschien echt aardig en leuk vinden, andere misschien niet. Net als in het echte leven.

Voor zover ik wel eens wat persoonlijkere gesprekken met de dames heb lijken ze het vooral belangrijk te vinden dat je ze vriendelijk en met respect behandeld (volgens de dames is dat geen vanzelfsprekendheid), als je dat doet ben je al snel een graag geziene gast. DVP's zijn soms net echte mensen ;)

Het maakt mij echt niet uit wat een DVP tijdens het bezoek van me vindt, ik huur haar simpelweg in voor een bepaalde tijd en voor een bepaalde service en zolang die service naar mijn zin is zal het me niet uitmaken wat ze denkt als ik weer weg ben.

Mijn vraag :
Doet het iets met je dat je weet dat dat deze dame eigenlijk in het echte leven nooit naar je zou omzien?
Neen, dat doet mij niks. Want ik zou in het echte leven ook niet naar de meeste dvp's omzien. Nou, omzien in de zin van omkijken wel natuurlijk :p Maar ik zou er geen relatie of zelfs vriendschap mee beginnen. Daarvoor staan we meestal toch net iets te anders in het leven. Maar dat is een persoonlijke overweging uiteraard. En er zijn zeker genoeg uitzonderingen, maar in die gevallen heb ik nog nooit aangevoeld dat ze me maar een loser vonden.

Laatst bewerkt:
...Ik ben al lange tijd vrijgezel, en ben ook niet het type die een dame meesleurt uit de kroeg...
Same here. Ik heb me wel altijd al afgevraagd hoe die mannen dat doen, want veel sleuren komt daar niet bij kijken, ze gaan vlotjes mee...
Het zijn wel altijd dezelfde personen die altijd scoren, soms niet echt aantrekkelijke mannen maar het zal "mojo" zijn zeker. Iets ontastbaars wat je hebt of niet...

Wat dvp's van me denken maak ik me geen zorgen over, ze hebben euro's gekregen, het is een zakelijke transactie.

Nee, het doet mij ook helemaal niks, ik betaal voor een service, die door de dame wordt geboden.
Ik wel een aantal vrouwen geneukt, waar ik op straat ook niet naar zou omkijken, omdat ze onopvallend zijn in kleren en niet uitgesproken knap.
Ook een aantal dames waar ik wel voor achterom zou kijken omdat ze een bloedmooi koppie en dito body hebben.
Soms was de sex geweldig, andere keren denk je, nou dit moet ik maar weer snel vergeten.
Maar ik geloof niet dat vrouwen dit werk kunnen doen als ze oprechte walging van een man hebben.
Dan zou ik toch zeggen, loop maar door.

Maar ik geloof niet dat vrouwen dit werk kunnen doen als ze oprechte walging van een man hebben.

Dit is wel heel naïef gedacht. Een meisje is dit werk ooit gaan doen onder een bepaalde drang, of dat nou een pooier is of gewoon pure wanhoop, het is altijd een soort van drang geweest.

Ik denk dat er geen enkel meisje op een dag wakker wordt met de droom om hoer te worden.

En walging hoeft natuurlijk niet te zijn dat ze je kokhalzend aan het pijpen is of stiekem huilt als je dr doggy neemt.

Je zou eens moeten weten hoe, vooral raamdames, over ons praten onder elkaar.

Dit is wel heel naïef gedacht. Een meisje is dit werk ooit gaan doen onder een bepaalde dwang, of dat nou een pooier is of gewoon pure wanhoop, het is altijd een soort van dwang geweest.
Ik stel voor dat we deze discussie hier niet voor de elvendertigste keer opnieuw gaan voeren ;)

Maar dat de gemiddelde dvp geen al te hoge dunk heeft van de gemiddelde wandelaar, daar ben ik het zeker mee eens. En vaak is dat vooroordeel ook gewoon terecht, al dan niet in haar denkkader.

Laatst bewerkt:
We moeten ons in de eerste plaats er van vergewissen dat we een dienstverlening aangaan, want zonder geld zal de transactie niet plaatsvinden.
Op de tweede plaats, afhankelijk van de dvp of klant, komt het "menselijke aspect". Men kan uiteraard ook weigeren alvorens er geld aan te pas komt op basis van esthetische, hygiënische of andere redenen.

Wat ik hiermee wil aantonen is dat desondanks we een zakelijke relatie aangaan, we geen machines zijn. In vrijwel elke interactie tussen mensen speelt er meer dan enkel de transactie van "geld voor een dienst". Om het voorbeeld van @DildoBaggins te gebruiken ken ik mijn kapper nu enkele jaren en gaan we af en toe een koffie drinken of middageten als ik toevallig een afspraak rond 12u heb of laat hij een deel van zijn prijs vallen als ik eens niet genoeg cash bij heb.

Datzelfde principe kan ook gelden bij een dvp al ligt het uiteraard wat genuanceerder omdat er sprake is van meer intimiteit (in de breedste zin van het woord). Tot zover mijn analytische kijk op de vraag, zonder de vraag op zich te beantwoorden.

Mijn reden om te wandelen is niet omdat ik anders geen seksleven zou hebben, maar vanwege andere uiteenlopende redenen. Uiteindelijk hoop ik wel dat de tegenpartij het op zijn minst aanvaardbaar vind, zolang ik het gevoel heb dat we er beide akkoord mee zijn ga ik me er verder weinig zorgen over maken.
Krijg ik dat gevoel niet ben ik weg, de tijd dat ik seks heb met een lappenpop omdat ik betaald heb is al lang gedaan. Ik doe mijn best om het ethisch verantwoord te houden zeg maar, echter ben ik me er steeds van bewust dat het gros van mijn bezoekjes enkel en alleen plaatsvinden omdat ik voldoende briefjes op zak heb.

Sommige dames leer je kennen en dat is leuk want je weet dat het niet enkel om geld draait.
Bij nog een kleiner aantal is er zelfs helemaal geen sprake meer van een financiële vergoeding en dat is nog leuker.
Maar bij de meerderheid is het nog steeds een, weliswaar aangename, zakelijke transactie en daar heb ik geen problemen mee.

Kijk, naarmate we ouder worden is het niet realistisch om te verwachten dat de twintigers van ons in zwijm vallen en dat we daar zo seks mee kunnen hebben. Dat kon alleen Old Nick en hij kreeg er nog voor betaald ook! https://www.oldje.com/malemodel/nick

Wij niet, dus wij zullen de liefde moeten kopen. Ja, zo is het gewoon, jongens. Maar ja, dat betekent wel dat wij alsnog in de armen kunnen liggen van mooie jonge meiden. Alleen, weg is weg daarna.

Heel flauw maar stiekem is het ook een geile gedachte?
Dat soms ook, ja. Als een dame eenmaal op de kamer ongeïnteresseerd doet of niet de vooraf besproken dingen doet of met tegenzin lijkt te doen (bijv zoenen), denk ik soms wel: 'je kunt vinden wat je wilt, maar ik ga je toch neuken en dat moet je maar voor lief nemen'. Toegegeven, een heel foute gedachte eigenlijk, maar op zo'n moment kan het best geil zijn. Dan wordt een dvp van een sekspartner ineens een 'object om je lusten op te botvieren' -- aangejaagd door haar eigen houding, dat wel. Het zal wel niet politiek correct zijn, maar ach...

Dat soms ook, ja. Als een dame eenmaal op de kamer ongeïnteresseerd doet of niet de vooraf besproken dingen doet of met tegenzin lijkt te doen (bijv zoenen), denk ik soms wel: 'je kunt vinden wat je wilt, maar ik ga je toch neuken en dat moet je maar voor lief nemen'. Toegegeven, een heel foute gedachte eigenlijk, maar op zo'n moment kan het best geil zijn. Dan wordt een dvp van een sekspartner ineens een 'object om je lusten op te botvieren' -- aangejaagd door haar eigen houding, dat wel. Het zal wel niet politiek correct zijn, maar ach...
Ik heb laatst in het draadje van "verslappende effecten bij geen klik met DVP" een wandelaar horen zeggen dat ie daar juist een stijve van krijgt en haar heel hard wil neuken, suf wil pompen. Ik vond dat een geweldige gedachte! Ik wil proberen ook in zo'n mindset te komen. :love: Verkeerd? Het zal me aan me reet roesten. We leggen er flink voor eer.

Voor mij is het best belangrijk om een soort relatie op te bouwen. Ik ga over het algemeen al naar massage tenten omdat ik wat langer wil genieten. In sommige gevallen gaan de dames met iemand wat verder dan met andere.
Uiteraard is hier ook geld mee gemoeid dus is de vraag of het een klik tussen twee mensen is of de klik van je portemonnee.
Ik leef met de overtuiging wie goed doet goed ontmoet. De koude reacties die ik hierboven wel zie staan passen mij in elk geval niet.

@Pippi Langkous In mijn geval is dat wel echt een laatste noodgreep, om er dan toch nog iéts voor mezelf uit te halen. Meestal werkt het ook niet en kom ik dan alsnog niet klaar. Opwinding zit bij mij nou eenmaal tussen de oren. Dus wat ik hierboven zei moet ik bij dezen wel nuanceren. Ik ga in de eerste plaats ook om wat intimiteit en gezelligheid te vinden; altijd op zoek naar de GFE. Stiekem toch sentimenteler dan ik wil toegeven.

Maar als dat niet lukt, dan proberen de knop om te zetten. En dan tandje erbij...

Ik denk dat er geen enkel meisje op een dag wakker wordt met de droom om hoer te worden.
Nou ik ben met een dvp naar bed geweest die tegen me zei dat dit veruit het leukste en makkelijkste beroep was dat ze ooit had gedaan. Ze was onder andere bejaardenverzorgster geweest en nog een heleboel andere banen. Ze vertelde dat dit het beroep was waar ze zelf het meeste plezier uithaalde en waar ze het minst moe van werd. Zelf genoot ze er ook enorm van.

Ze was wel een persoon die niet meer dan 3 max 4 afspraken per dag deed en ook nog 2 a 3 dagen per week helemaal niet werkte maar een studie ernaast deed. Ze putte zichzelf niet uit. Zat in het iets hogere segment, maar niet super hoog. De dagen dat ze werkte verdiende ze tussen de 600 en 1000 euro. Dat deed ze 3 a 4 dagen per week als ze tenminste werkt maar soms ook wel eens 2 weken niet als ze geen zin had.

Zij vertelde dat het op dit moment van haar leven haar droombaan was. Was wel een bijzonder mooie, lieve en slimme vrouw. Op een of andere manier trok ze ook geen echt moeilijke klanten aan. Misschien omdat ze met iedereen de eerste keer een videocall deed. Zo maakte ze de 1e selectie.

Deze vrouw deed wel alles zelfstandig, geen booker, Huurde een aparte ruimte voor haar werk en ging daarna naar huis. Hield werk en prive zo strikt gescheiden. Alles goed voor elkaar en gelukkig met wat ze deed.

Dit is wel heel naïef gedacht. Een meisje is dit werk ooit gaan doen onder een bepaalde drang, of dat nou een pooier is of gewoon pure wanhoop, het is altijd een soort van drang geweest.

En walging hoeft natuurlijk niet te zijn dat ze je kokhalzend aan het pijpen is of stiekem huilt als je dr doggy neemt.

Je zou eens moeten weten hoe, vooral raamdames, over ons praten onder elkaar.
Ik heb het toevallig afgelopen week met een raamdame over dit onderwerp gehad. We hebben dezelfde leeftijd en kunnen over veel dingen goed praten. Na de daad liggen we dus geregeld nog een uurtje te kletsen over vanalles en ook wat er speelt bij de dames. Zij vertelde me dus ook hoe al die dames over de meeste klanten praten zodra ze de deur achter zich sluiten. Van wat ik hoor is dat niet al te best. Ze vertelde me dat er in de buurt maar een stuk of 5 dames waren die ze nog nooit over een klant heeft horen praten op zo'n manier. Ook de dames onderling schijnt regelmatig een grote soap te zijn.

Naar aanleiding van men rant in mijn andere topic, vroeg ik me toch iets af.

Je gaat naar de ramen, je ziet iemand die sexy, knap is en je wilt/gaat naar binnen.
Of je checkt redlights of kinky en je ziet iemand en hop je wilt een afspraak maken.

Mijn vraag :
Ze kan zo vriendelijk zijn als ze wilt en de service is perfect, maar doet het je niets dat ze mss gedegouteerd van je is?
Maar om op de vraag terug te komen:

Het doet me helemaal niets wat andere mensen over me denken. Dvp's dus ook niet. Ik had dat vroeger wel dat ik het iedereen naar de zin wil maken en aardig gevonden wilde worden. Maar dat heb ik nu niet meer. Mensen denken altijd iets. Doe je dit dan willen ze iets anders. Doe je iets anders is het weer niet goed. Dus daar ben ik over opgehouden me druk te maken. Sinds ik dat doe is mijn leven zoveel gemakkelijker geworden. Niet meer druk maken wat andere mensen over me denken.

Begrijp me niet verkeerd. Ik probeer iedereen met respect en goed te behandelen, net zoals je zelf graag behandeld zou worden. Maar druk maken over wat ze denken doe ik al jaren niet meer. Ik ben ooit naar een cursus geweest en daar zeiden ze Stop met Mindfucken, dan wordt het veel makkelijker. Die raad heb ik goed in mijn oren geknoopt en tot aan de dag van vandaag toegepast. Heerlijk.

Ik heb trouwens met een behoorlijk aantal zeer mooie vrouwen sex in relatie of soort van relatie gehad. Die dames waren allemaal een stuk knapper dan ik. Maar vrouwen kijken inderdaad anders naar mannen dan omgekeerd. Voor vrouwen is een leuk praatje belangrijk. Een goed gevoel geven. Humor is ook een pre. Een beetje lachen. En gewoon een vrouw soms aanspreken zomaar. Maar ook zonder bijbedoeling. Soms zie je die vrouw dan vaker en begint ze zelf te praten. Het is ook een beetje durven.

Dan over dvp's. Je hebt natuurlijk vele soorten en maten. Bij de een is het alleen een zakelijke transactie, bij de ander heb je ook nog wat persoonlijk contact. En bij nog een aantal bellen ze je je gewoon een keer zomaar op. Dat hoeven ze niet te doen. Maar sommige doen het bij mij wel. Op een of andere manier omdat mensen graag hun levensverhaal aan mij vertellen. Heb ik altijd al gehad. Dus dan gaat het contact wat verder en persoonlijker.

Ik zou er allemaal niet zoveel over nadenken, maar gewoon genieten als ik een Dvp bezocht.

Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan