Waarschuwing Diva, Zutphen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sjors Loper

Meubelstuk
1.287
11/10/21
595
16

Foto's van de Insta van deze dame
Deze en deze (2e foto in de serie) en deze.

Laatst bewerkt:
En je mag ook flink aanbetalen.
Heb ze eens benaderd maar een Bol of Zalandobon van €150 alvast van te voren opengekrast opsturen in de app.

Foto's zijn ook slecht bewerkt en uitvergroot.

Grote rode vlag alert!!

De tekst is ook weer lekker professioneel en uitnodigend:

'Hi schatje heir me voeten om mee te spellen wil je lekker aan likken of heb je geil fanstie kunnen we dat doen of wil je dat ik je trek met oli en me voeten kusjes'

Ze moet inderdaad leren spellen en dan niet met haar voeten.
Ik vraag me dan altijd af of er mannen zijn die op zo'n advertentie reageren en daadwerkelijk een afspraak proberen te maken.

Laatst bewerkt:
De tekst is ook weer lekker professioneel en uitnodigend:

'Hi schatje heir me voeten om mee te spellen wil je lekker aan likken of heb je geil fanstie kunnen we dat doen of wil je dat ik je trek met oli en me voeten kusjes'

Ze moet inderdaad leren spellen en dan niet met haar voeten.
Ik vraag me dan altijd af of er mannen zijn die op zo'n advertentie en daadwerkelijk een afspraak proberen te maken.
Nederlands is ''haar'' goedste vak, dat heb ik niet gedenkt nee

Of hij of zij is woordblind. Waarom gebruiken ze geen AI om de tekst te redigeren? Ik help ze wel even. De tekst is wel gekuist door de AI.

"Hi schatje,
Hier zijn mijn voeten om mee te spelen. Wil je er lekker aan likken, of heb je een andere spannende fantasie die we kunnen uitproberen? Misschien kan ik je verwennen met olie en mijn voeten, als dat je fijn lijkt. Kusjes!"

"Mega spannende date? Wil je samen genieten? GFE, masseren met olie, pijpen, vingeren, beffen of iets anders wat je fijn vindt? Stuur me een berichtje via Whatsapp voor een heerlijke afspraak!""

Als de advertenties nu aangepast worden, dan weten we zeker dat ze meelezen. :ROFLMAO:

Terug
Bovenaan Onderaan