- BDSM spel
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Soft SM
- Voetfetish
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/deze-voetjes-zoeken-een-brave-puppy_8343265
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Dame is latina/nederlandse mix en spreekt vloeiend nederlands. ziet er mooier uit dan op de fotos, geniet duidelijk van de sessie en stuurt ook een selfie voor verificatie voor de afspraak.
Geeft je de volle aandacht en kletst nog gezellig met je na de afspraak.
Dame heeft ook een hond in huis maar die stoort niet.
Huis is schoon en hygienisch. Badkamer mag gebruikt worden om op te frissen
Is kinky ingesteld en open voor fetishsspel en soft sm. Heeft ook bondage speeltjes en kan makkelijk domimant inschakelen als je daarvoor kiest.
Date zelf was voetaanbidding, daarna vastgeboeid facesitting met breathplay. Daarna mocht ik haar beffen en rimmen en kreeg uiteindelijk toestemming om mezelf klaar te trekken. Alles wat gedaan werd was op haar commando als ik buiten de lijntjes ging verbood ze het. Als ik iets wou verbood ze het of commandeerde me om te smeken.
Dit maakte de date voor mij perfect omdat dit precies is hoe ik het wou. Ik had haar ook richtlijnen gegeven voor de date en dit waardeerde ze en zorgde voor een heerlijke ervaring.
Voor voetliefhebbers, assworship en facesittingliefhebbers is dit een echte aanrader.
Geeft je de volle aandacht en kletst nog gezellig met je na de afspraak.
Dame heeft ook een hond in huis maar die stoort niet.
Huis is schoon en hygienisch. Badkamer mag gebruikt worden om op te frissen
Is kinky ingesteld en open voor fetishsspel en soft sm. Heeft ook bondage speeltjes en kan makkelijk domimant inschakelen als je daarvoor kiest.
Date zelf was voetaanbidding, daarna vastgeboeid facesitting met breathplay. Daarna mocht ik haar beffen en rimmen en kreeg uiteindelijk toestemming om mezelf klaar te trekken. Alles wat gedaan werd was op haar commando als ik buiten de lijntjes ging verbood ze het. Als ik iets wou verbood ze het of commandeerde me om te smeken.
Dit maakte de date voor mij perfect omdat dit precies is hoe ik het wou. Ik had haar ook richtlijnen gegeven voor de date en dit waardeerde ze en zorgde voor een heerlijke ervaring.
Voor voetliefhebbers, assworship en facesittingliefhebbers is dit een echte aanrader.
Laatst bewerkt: